مطالعه ای که توسط OneReach انجام شد نشان داد که ۸۵ درصد از دانشجویان، تبلیغات پیامکی را به روش های دیگر تبلیغاتی ترجیح میدهند. نرخ های بالا در میان این مخاطبان جوان نشان میدهد که اثربخشی بازاریابی تبلیغات پیامکی به رشد خود ادامه خواهد داد. بازاریابی پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه محسوب می شود. یک روش اطلاع رسانی سریع و یکی از ابزارهای ارتباط موثر و مفید با مشتری می باشد و با توجه به نفوذ پیامک در جامعه اثردهی بالایی دارد.
تحقیقات نشان میدهد که به طور متوسط ۳۱ % از مصرف کنندگان به یک مجله خبری ارسال پیامک 24سنجی از طریق SMS واکنش نشان میدهند. به این معنی که شما میتوانید نتایج عالی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید. مهم است که همه کانال ها با هم در بازاریابی کار کنند و SMS هم استثنا نیست. SMS یک کانال مستقل بزرگ است، با این حال، توانایی ارتقا و پشتیبانی سایر واسطه ها از جمله وب سایت های ارتباط جمعی و ایمیل نیز وجود دارد. تبلیغات پیامکی نشان میدهد که ۶۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند بلافاصله پس از بیدار شدن تلفن خود را چک میکنند. بازاریابی پیامکی یک بازاریابی ارزانتر و سریعتر، قابل حمل و اختصاصی محسوب میشود و سبب ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری میشود.
هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی (انبوه)
ارسال پیامک در سامانه بهین پیام بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی است . یعنی شما با استفاده از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام نیز می توانید پیامک های انبوه خود را با تعرفه ی هر پیامک ، ارسال نمایید . پس از خرید پنل پیامک تبلیغاتی، شما حتی میتوانید این اس ام اس تبلیغاتی را به لیست شخصی مورد نظر خود نیز ارسال کنید. به این ترتیب، با مشتریان قدیمی و طرفداران خود نیز ارتباط بهتری برقرار میکنید و آنها مطمئن میشوند که آنها را فراموش نکرده بودید؛ در نتیجه، وفاداری آنها به برند شما نیز افزایش خواهد یافت.
اهمیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی
پیامک تبلیغاتی راهی برای ارسال متن تبلیغاتی خودتان در قالب یک اس ام اس متنی به افراد مختلف می باشد . در این روش شما می توانید با استفاده از تکنولوژی اس ام اس ، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و یا مردم را از وجود خودتان آگاه می سازید . فراپیامک، با طرحریزی بنیادی و کدنویسی تخصصی نرمافزار ارسال و دریافت پیامکی بهعنوان مجری سامانه پیامکی نام خود را ثبت کرده و از وزارت ارشاد و مرکز توسعه فنآوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال مجوز کسب نموده است. بله، شما میتوانید به راحتی با قرار دادن لینک وب سایت، اینستاگرام و… خود در متن پیامک تبلیغاتی، بسیاری از مشتریان خود را به صفحات مورد نظر منتقل نمایید.
بهترین زمان برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی چه موقع است؟
به عنوان نمونه شما اگر تصمیم به چاپ بروشور به تعداد زیاد بگیرید، در خوشبینانه ترین حالت و پایین ترین قیمت حدود 1 میلیون تومان هزینه دارد که باید بپردازید. این هزینه ی بسیار بالای طراحی این بروشور ها را در نظر داشته باشید. آنها میتوانند پیغام های فوری را بلافاصله با کلیک روی یک دکمه ارسال کنند.
- در مقایسه با تبلیغات کاغذی و محیطی، تبلیغات پیامکی کمترین تأثیر را در آلودگی محیط زیست دارد و هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمیکند.
- بله، این امکان را برخی از شرکتها با خرید تعداد بالایی سیم کارت انجام می دهند.
- بنابراین، اگر از نام برند خود در پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید، مخاطبین به مرور نام برند شما را به خاطر سپرده و برندسازی شما با موفقیت انجام خواهد شد.