در صورتی میتوانید اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرید که قابل اندازهگیری باشد و بتونید آن را پیگیر کنید و گرنه استفاده از آن تقریباً بیهوده است. بسیاری از سرویسهای پیامکی، گزارش دریافت پیامک توسط گیرنده را به شما ارائه میدهند تا مطمئن شوید که پیامکتان با موفقیت به دست مشتریان رسیده است. در طول سالها استفاده از سامانه پیام رسان هیچگاه در ارتباط با مشتریانمان دچار مشکل نشدیم و به لطف و زحمت پشتیبانی قوی و کارشناسان پیگیر پیام رسان همیشه بهترین خدمات را دریافت کردیم. همه گروه های کاربری، از جمله شخصیت های حقوقی و حقیقی، کسب و کارهای بزرگ و کوچک و … می توانند از خدمات سامانه پیامکی کندو استفاده کنند. برخی از سامانه های پیامکی سند بیس هستند و برخی دیگر دلیور بیس؛ یعنی تنها هزینه پیامک هایی را دریافت می کنند که به صورت موفق به دست مخاطب برسد.
تحقیقات نشان میدهد که به طور متوسط ۳۱ % از مصرف کنندگان به یک نظرسنجی از طریق SMS واکنش نشان میدهند. به این معنی که شما میتوانید نتایج عالی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید. مهم است که همه کانال ها با هم در بازاریابی کار کنند و SMS هم استثنا نیست. SMS یک کانال مستقل بزرگ است، با این حال، توانایی ارتقا و پشتیبانی سایر واسطه ها از جمله وب سایت های ارتباط جمعی و ایمیل نیز وجود دارد. تبلیغات پیامکی نشان میدهد که ۶۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند بلافاصله پس از بیدار شدن تلفن خود را چک میکنند. بازاریابی پیامکی یک بازاریابی ارزانتر و سریعتر، قابل حمل و اختصاصی محسوب میشود و سبب ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری میشود.
- در صورت هرگونه سوال و یا راهنمایی دربارهی نگارش متن پیامک تبلیغاتی و یا نحوه راه اندازی و خرید خطوط آن می توانید با سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس در تماس باشید و از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده نمایید.
- با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد.
- همواره باید به این مساله توجه داشت که اولویت ارسال پیامک تبلیغاتی، رضایت مخاطب از دریافت آن است.
- بهتر است بعد از ارسال مجموعه ای از تبلیغ های پیامکی، میزان موفقیت این پیامک ها بررسی شود تا در صورت لزوم در زمان ارسال پیامک ها بازنگری صورت بگیرد.
- این پیامک ها، معمولا یک محصول ویژه را به مخاطب خاص این محصول معرفی می کنند؛ ارسال کد تخفیف از ایده های مرسوم در این پیامک هاست.
- اگر در حال حاضر از پنل اس ام اس تبلیغاتی استفاده میکنید، حتماً این نکته را در پیامکهای خود لحاظ کنید و تاثیر بازدهی آن را با پیامکهای غیر شخصیسازی شده مقایسه نمایید.
مجله خبری ارسال پیامک 24 تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان میتواند دنبالکنندگان شما در شبکههای اجتماعی را افزایش دهد. تنها چیزی که لازم دارید، پیامهای هوشمندانهایست که مخاطب را به تعامل ترغیب میکند. استفاده از موبایل در سال 2018 به بالاترین حد رسیده است و در نتیجه، نرم افزار های موجود برای تبلیغات و ارسال پیامک ها طرفدار زیادی پیدا کرده اند. روش مستقیم پیام رسانی اس ام اس منجر به نرخ بالایی شده است که همچنان به موفقیت سایر کانال های تجاری ادامه میدهد.
مزیت تبلیغات پیامکی
ارسال پیامک در سامانه بهین پیام بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی است . یعنی شما با استفاده از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام نیز می توانید پیامک های انبوه خود را با تعرفه ی هر پیامک ، ارسال نمایید . پس از خرید پنل پیامک تبلیغاتی، شما حتی میتوانید این اس ام اس تبلیغاتی را به لیست شخصی مورد نظر خود نیز ارسال کنید. به این ترتیب، با مشتریان قدیمی و طرفداران خود نیز ارتباط بهتری برقرار میکنید و آنها مطمئن میشوند که آنها را فراموش نکرده بودید؛ در نتیجه، وفاداری آنها به برند شما نیز افزایش خواهد یافت.
مزیت مهم تبلیغات پیامکی را بشناسید
پیامک تبلیغاتی راهی برای ارسال متن تبلیغاتی خودتان در قالب یک اس ام اس متنی به افراد مختلف می باشد . در این روش شما می توانید با استفاده از تکنولوژی اس ام اس ، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و یا مردم را از وجود خودتان آگاه می سازید . فراپیامک، با طرحریزی بنیادی و کدنویسی تخصصی نرمافزار ارسال و دریافت پیامکی بهعنوان مجری سامانه پیامکی نام خود را ثبت کرده و از وزارت ارشاد و مرکز توسعه فنآوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال مجوز کسب نموده است. بله، شما میتوانید به راحتی با قرار دادن لینک وب سایت، اینستاگرام و… خود در متن پیامک تبلیغاتی، بسیاری از مشتریان خود را به صفحات مورد نظر منتقل نمایید.