ارسال اس ام اس تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند تا به صورت مستمر تبلیغات کنید . با توجه به بالا بودن نرخ خوانده شدن پیامک ها ( بیش از 90 درصد ) نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب می تواند کمپین تبلیغات پیامکی شما را موئر و پربازده کند . به طور مثال برای یک کسب و کار بزرگ، سرعت ارسال پیامک عامل مهمتری است یا تعرفه ها و قیمت گذاری ها؛ و بالعکس برای یک کسب و کار کوچک مهمترین عامل پایین بودن تعرفه هاست.
متن پیامک تبلیغاتی
ایجاد دردسر و ارسال بی موقعه پیام یکی از مهم ترین دلایل مسدود کردن تبلیغات پیامکی و قرار دادن خطوط در بلک لیست است. با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار میتوان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود. پنل اس ام اس سحر بیش از 500 سایت و اپلیکیشن را جهت خدمات ارسال پیام کوتاه به صورت اعتبار سنجی و ارسال کد های ثبت نام پشتیبانی می کند . برخی از سایتهای ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنفهای مختلف را به شما میدهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه میدهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که باید زمان ارسال پیامک را در نظر بگیرید. با استفاده از گزارشهایی که از پنل پیامکی دریافت می کنید می توانید تعیین کنید که پیامک های ارسالی در چه ساعتی بیشترین بازخورد را به همراه داشته است. بر این اساس میتوانید زمان بهتری را برای ارسال پیامک در نظر بگیرید. بهتر است بدانید پیام های متنی تعاملی معمولا حاوی اطلاعاتی می باشند که مشتریان شما به آن احتیاج دارد که باعث میشود تا خریدن هایی خود را انجام دهند.
بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟
در این مجله خبری ارسال پیامک 24 شما پیام خود را در قالب یک فایل صوتی به گیرنده می رسانید . فقط در نظر داشته باشید که مدت زمان این فایل صوتی بسیار طولانی یا بسیار کوتاه نباشد . پیام های صوتی به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس منطقه و کدپستی و همچنین بر اساس تفکیک سن و جنسیت نیز ارسال می شود . در این مورد بازاریابی شما امکان ایجاد یک ارتباط دو طرفه با مخاطب و قابلیت اندازهگیری و ردگیری آن را دارید، طبق تحقیقات انجام شده تبلیغات پیامکی نسبت به سایر تبلیغات از بازدهی بالایی برخوردار میباشد. تبلیغات پیامکی به دلیل ایجاد ارتباط سریع با مخاطبان تاثیر پذیری آنی ایجاد میکند.
- در حقیقت موبایل به طور دائم در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانهروز همراه ماست.
- کپی رایتینگ، یاهمان طراحی متن تبلیغ، در ارسال پیامک، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.
- بسته به پیش شماره ای که برای شما پیامک ارسال می کند می توانید استفاده کننده آن خط را پیدا کنید.
این پیامک ها، معمولا یک محصول ویژه را به مخاطب خاص این محصول معرفی می کنند؛ ارسال کد تخفیف از ایده های مرسوم در این پیامک هاست. در مقاله بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه به صورت کامل تری به موضوع انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک پرداخته ایم. به کلماتی فکر کنید که میتواند تأثیر چشمگیری بر مخاطب شما بگذارد. سعی کنید پیامکهای ارسالیتان جهت ایجاد اعتماد مشتریان، متناسب با الگوی رفتاری آنها شخصیسازی شود. گاهی حتی میتوانید موارد سرگرمی مثل بازی، متنهای تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه را نیز به متنهای خود اضافه کنید.
ارسال پیامک سن و جنسیت