همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای کسب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان میدهد که برای شما مهم هستند. همچنین میتوانید از پیامهای تشکر برای یادآوری قرار ملاقاتهای آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، امیدواریم از خدمات تعمیر خود در [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید. ما از کسب و کار شما قدردانی میکنیم و امیدواریم دوباره شما را ببینیم!
سلام [نام]، از بازدید شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکرم! قرار بعدی تعمیر و نگهداری شما برای چهارشنبه، ۸/۲۶، ساعت ۲ بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. آن وقت میبینمت!
جمعبندی
اگر به دنبال ایدههای بازاریابی تعمیر خودرو هستید، استفاده از بازاریابی متنی برای ترویج و رشد کسبوکارتان است.
پیام متنی و اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای ارتباط با مشتریان فعلی، پرورش مشتریان جدید و تقویت بازاریابی در تعمیرگاه خودرو شما است.
با خواندن ۹۰ درصد از پیامهای متنی در عرض سه دقیقه، ابزار بازاریابی پیامکی میتواند به شما کمک کند تنها با چند کلیک به مشتریان فعلی و بالقوه دسترسی پیدا کنید.
شما میتوانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی مکانیکی و تعمیرگاههای خودرو و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی کسبوکار تعمیر خودروست. در حالی که اکثر صاحبان خودرو میدانند که باید با بررسیهای منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات میتواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زمانی به خدمات نیاز دارند.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
وقتی مشتری قراری را رزرو میکند، میتوانید به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامهریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، میتواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها میتوانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفهجویی در وقت شما و مشتریانتان میشود.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام] به نظر میرسد شما باید روغن خودروی خود را تعویض کنید! یک قرار ملاقات در [نام تعمیرگاه خودرو] در اینجا تعیین کنید: [لینک قرار]
سلام [نام]، این یادآوری برای قرار آینده شما در روز سه شنبه، ۵/۱۱ ساعت ۳ بعد از ظهر است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
سلام [نام]، روز پنجشنبه ۳.۴ ساعت ۱۰ صبح در [نام تعمیرگاه خودرو] قرار دارید. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.
ارائه درخواست بررسی
همچنین مکانیکها میدانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زمانی که صرف کار نکردن روی خودروها میشود، میتواند برای کسب کار شما مضر باشد. مشتریانی که دیر میآیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمیشوند، سود شما را کاهش میدهند و فرصتهای قرار ملاقاتی را میگیرند که میتوانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.
با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب کردن دهها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت کردن با تلفن همراه یا سرمایهگذاری کلان برای کمپینهای بازاریابی ایمیلی و شبکههای اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک میتواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه میدهیم.