
همچنین مکانیکها میدانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زمانی که صرف کار نکردن روی خودروها میشود، میتواند برای کسب کار شما مضر باشد. مشتریانی که دیر میآیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمیشوند، سود شما را کاهش میدهند و فرصتهای قرار ملاقاتی را میگیرند که میتوانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.
افزودن بازاریابی رسانههای اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما میتواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری کسب کند. ۷۰ درصد از مصرفکنندگانی که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانههای اجتماعی داشتهاند، در آینده به عنوان مشتری بالقوه عمل کردهاند. شما میتوانید از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال کردن شما در شبکههای اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
- سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به روزرسانیهای تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]