حتی می توانید آموزش این امور را دیده و یا آن را به راحتی تنها با سفارش به شرکت های تبلیغات و بازاریابی بسپارید. همچنین میتوانید از خدمات تبلیغات مدرن ما در جهت پیشرفت و سرعت نتیجه گیری در اهداف کسب و کارتان استفاده نمایید. از یک سایت انصراف مانند About Ads بازدید کنید و از آژانسهای تبلیغاتی شرکت کننده درخواست کنید تا ردیابی اطلاعات شما را متوقف کنند. اگرچه این کار تبلیغات هدفمند را به طور کامل از بین نمیبرد، اما آنها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
نتیجهگیری
تقریبا 92 درصد شرکتهایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانههای اجتماعی تبلیغ میکنند. این رسانهها هدفگذاری را بهقدری دقیق انجام میدهند که قانونگذاران را به دردسر میاندازند. ریتارگتینگ به این معناست که دوباره توجه کاربرانی که از سایت شما بازدید کردهاند را به خودتان جلب کنید. مثلا کسانی که سبد خریدشان را رها کردهاند و هنوز آن را تکمیل نکردهاند، یا مدت زمان زیادی در سایت شما چرخیدهاند اما خریدی انجام ندادهاند و مواردی از این دست که تاثیر بسیار زیادی روی نرخ تبدیل کاربران دارد. این دیتا معمولا از طریق یک کد و یا کوکیها خوانده میشود و میتوانید تبلیغاتتان را در شبکههای اجتماعی مختلف و یا در بنرهای وبسایتها به همان کاربران نمایش دهید.
نحوه انجام تبلیغات هدفمند در فیسبوک
برای مثال، شما ممکن است مشغول خواندن یک مقاله در رابطه با فواید پیادهروی و دویدن باشید و وبسایتی که از آن دیدن میکنید یک جفت کفش دویدن ورزشی را به شما نشان دهند. یا مثلا اگر سابقه جستجوی شما در یک موتور جستجو مانند گوگل حاوی عباراتی مانند بررسی گوشیهای هوشمند یا آخرین فناوری تلفن همراه باشد، ممکن است برای شما تبلیغاتی برای گوشیهای هوشمند جدید ارسال کنند. تبلیغات هدفمند میتوانند موقعیت جغرافیایی و فعالیت شبکههای اجتماعی شمارا نیز در نظر بگیرند. همانطور که میدانید در دنیای امروز، بیشتر مردم در سراسر دنیا از جمله در کشور ما از اینترنت استفاده میکنند.
- یک شرکت تجارت الکترونیک ممکن است از طریق تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن خریداران در چندین وب سایت از آن استفاده کند.
- آنها با مطالعه و بهیاد سپاری آنچه ما در اینترنت دیده ایم، تبلیغاتی ایجاد میکنند.
- ممکن است در مورد این سوال که دقیقاً چگونه سیستم های تبلیغاتی هدفمند داده ها و رفتار آنلاین شما را جمع آوری و استفاده می کنند، متعجب شوید.
- در نتیجه برای افزایش فروش و نرخ بازگشت سرمایه، مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید.
همیشه قصد مجله خبری ارسال پیامک 24بر از جستجو رو در نظر گرفتم و تلاش کردم تا نیاز فردی که وارد مقاله میشه رو برطرف کنم. با مطالعه و پشتکار سعی دارم که وبلاگ جی ادز بیشتر از گذشته برای مخاطبان راضی کننده باشد. جمعآوری اطلاعات کاربران به تبلیغ کننده امکان میدهد هر کاربر را به طور ویژه بشناسد.
احتمالا تا الان به این موضوع برخورد کردهاید که وقتی در یوتیوب یک ویدیو مثلا مربوط به آشپزی میبینید تبلیغی که اول ویدیو و یا وسط آن نمایش داده میشود مربوط به آشپزی است. در دنیای کسبوکار تمامی منابع ما محدود هستند و ما نمیتوانیم تبلیغاتمان را بدون داشتن هدف مشخصی روبهجلو حرکت دهیم. درصورتیکه مخاطبان هدفتان را بهصورت صحیح نشناسید و در جهت رفع نیازها و جلب رضایتشان قرار نگیرید، هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت و روزبهروز بهسوی پسرفت میروید. بسیاری از کسبوکارها به دلیل عدم استفاده صحیح از اصول تبلیغات هزینههای بسیاری زیادی را برای آن پرداخت میکنند و از طرفی دیگر بازدهی مناسبی نیز عایدشان نمیشود.