تبلیغات هدفمند چیست و چگونه کار می‌ کند؟ جی ادز | ersalsms24

تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبوردهای تبلیغاتی و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب‌توجه عابران در کوچه و خیابان است. این‌گونه تبلیغات بیشتر در مکان‌های پرتردد که افراد زیادی به‌صورت مداوم با آنها سروکار دارند دارای اثربخشی فوق‌العاده‌ای است. شما با شناخت انواع تبلیغات می توانید موقعیت های تبلیغ را شناسایی کنید و آن چه برای شما سودمند تر و تاثیر گذار تر است را انتخاب کنید و از این روشها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید تا افزایش درآمد داشته باشید. در دو دهه اخیر دنیای تبلیغات در جهان و به خصوص در ایران تغییر شگرفی داشته است و افراد برای عرضه و فروش محصولات خود از روش های نوین تبلیغاتی استفاده می کنند.

هدف‌گذاری رفتاری

مجله خبری ارسال پیامک 24‌های تبلیغاتی با دانستن ویژگی‌های اصلی و رفتار آنلاین شما می‌توانند تبلیغات هدفمند را در وب‌سایت‌های مختلف به شما نشان دهند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما اغلب محصولات آرایشی را در وب‌سایت دیجی کالا مرور می‌کنید، ممکن است تبلیغات سایر خرده‌فروشان لوازم‌آرایشی را در پلتفرم‌های آنلاین مختلف ببینید. منظور از تبلیغات هدفمند، ارسال تبلیغات به کاربران وب بر اساس رفتار آنلاین، جمعیت‌شناسی و سابقه خرید آن‌هاست. تبلیغات هدفمند شامل اطلاعاتی است که کاربران به‌طور صریح به اشتراک گذاشته‌اند و همچنین شامل داده‌هایی است که می‌توان در مورد آن‌ها از طریق ویژگی‌های رفتاری یا جمعیتی ضمنی استنباط کرد.

  • تا به اینجا فهمیدیم که تبلیغات هدفمند مزایای بسیار زیادی دارند و درصورتی‌که به‌صورت صحیح انجام شوند می‌توانند سودهای زیادی را نصیب ما کنند.
  • هدف ما در کتابخانه گلاویژ این است که پس از مطالعه گلاموز آموزش و صدها ویدیو و مطالب مفید در رابطه با بازاریابی دیجیتالو رشد کسب و کارتان و با بهره بری از آن، موفقیت های شگفت انگیزی را تجربه کنید.
  • به این ترتیب می‌توانیم در نقاطی که مخاطبین شما بیشترین حضور را دارند تبلیغات هدفمند خود را نمایش دهیم.
  • تبلیغات هدفمند به برندها این امکان را می‌دهد که با افرادی که به محصولات آن‌ها علاقه‌مند هستند تعامل داشته باشند.
  • اینکه مخاطبان شما مشغول چه کاری هستند، سرگرمی محبوب آن‌ها چیست، چه چیزهایی دوست دارند، از چه چیزهایی متنفرند و به طور کلی تبلیغات شما با توجه به رفتارهای مخاطبان شما به آن‌ها نمایش داده می‌شود.
معمولاً هدف اولیه و اصلی کمپین‌های تبلیغات هدفمند، جذب مشتریان جدید است. اما همیشه نمی‌توان این هدف را بهترین استراتژی در نظر گرفت جون طبق آمارها، احتمال خرید مشتریان جدید بین 5 تا 25 درصد است، در حالیکه مشتریان وفادار با احتمال بین 60 تا 70 درصد از شما خرید می‌کنند. در نتیجه برای افزایش فروش و نرخ بازگشت سرمایه، مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید.

مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید

به عنوان مثال، اگر اطلاعات مربوط به اتومبیل‌های جدید را در یک موتور جستجو یا وب سایت سرچ ‌کنید یا لباس جدیدی را به صورت آنلاین بخرید، ممکن است تبلیغات مربوط به موارد جستجو شده در سایت های مختلف به شما نمایش داده شوند. عموما با روش های مختلفی مانند کمپین سرچ، ریمارکتینگ و … می‌توان آگهی هدفمندی در موتور جستجو ایجاد کرد. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. تبلیغات هدفمند را می‌توانی اینطور تعریف کرد که نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی‌های خاص، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان با ردیابی فعالیت شما در اینترنت، این اطلاعات را کشف می‌کنند. به منظور مورد هدف قرار دادن مخاطب که ممکن است به یک محصول یا خدمات در حال تبلیغ علاقه مند باشند، تبلیغ کنندگان از داده های جمع آوری شده کاربر استفاده خواهند کرد.

http://easyemailmarketing.ir

حتی اگر فقط یک بار به یک صفحه مراجعه کنید، ممکن است مدت زمان طولانی تبلیغات مربوط به آن محصول خاص را ببینید. برای مثال ممکن است مدتی بعد از زایمان همچنان تبلیغات مربوط به لباس بارداری را دریافت کنید. با اجرا شدن این نوع آگهی ها، فروشنده و خریدار به خواسته خودشان می‌رسند. ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد امروزه انجام تکنیکی تحت عنوان ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد در سراسر وب فراگیر شده است. «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست. این تبلیغات برای یک فرد است یا یک تیم تبلیغاتی برای یک فرد انجام می دهند.

تبلیغات در پست