رسانههای اجتماعی به کانونی داغ برای تبلیغات و تجارت الکترونیک تبدیلشدهاند تا جایی که بسیاری از خریداران اکنون ترجیح میدهند بهجای خرید از وبسایت فروشگاهی از طریق شبکههای اجتماعی خرید کنند. هدفگذاری در شبکههای اجتماعی به برندها کمک میکند تا از رفتار مصرفکنندگان در وب، موتورهای جستجو و سایتهای شبکههای اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکسکننده علایق کاربر هستند، استفاده کنند. هدفگذاری رسانههای اجتماعی را میتوان نوعی هدفگیری رفتاری نیز در نظر گرفت. با توجه به گسترش اینترنت، شبکههای اجتماعی و فضای وب تاثیرگذارترین روشهای تبلیغاتی هستند که بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات آفلاین دارند. تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی از تبلیغات هدفمند را شامل میشود که میتوان متناسب با هدف، یک یا چند مدل از آنها را انتخاب کرد.
تاریخچه ویرایشها در گوگل درایو
انواع سایت تبلیغات هدفمند27 درصد از کاربران اینترنت تبلیغات هدفمند را راهی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جذاب می دانند. در همین حال، 51 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند این نوع تبلیغات استفاده نامناسب از داده های شخصی است. با نمایش پیشنهادات مرتبط به مخاطبان خود، نرخ تبدیل بالاتری دریافت میکنید ، فروش بهتری دریافت میکنید و درآمد را افزایش میدهید. در همین حال، هدفگیری پیچیده در پلتفرمهای تبلیغاتی به شما امکان میدهد قیمت را برای یک کلیک کاهش دهید. پس از ساخت کمپین بازدیدی داخل پلتفرم جریان، تبلیغ شما برای تعداد بالایی از رسانهها با موضوعات مختلف (سرگرمی، ورزشی و …) که اغلب مخاطبان آنها عموم افراد فعال در اینستاگرام هستند، ارسال میشود. بسته به دستهبندی کسبوکار شما، تبلیغتان ابتدا برای پیجهایی که برایتان مناسبتر هستند ارسال میشود و تا جایی ادامه پیدا میکند که ظرفیت بازدید درخواستی شما را تکمیل کنند.
رفتاری
بدون شک همه دوست دارند مجله خبری ارسال پیامک 24 هدفمند داشته باشند و از مزایای آن استفاده کنند، ولی اجرای آن کار سادهای نیست و باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. از لحاظ روانشناسی وقتی انسانها در موضوع خاصی متمرکز شوند، مغز آنها از عوامل محیطی دیگر غافل میشود. در حال حاضر زندگی مردم با سرعت و پیچیدگیهای بسیاری آمیخته شده است. ازاینرو، تبلیغات محیطی برای زمانی که مردم در حال رفتوآمد و یا انتظار برای اتوبوس هستند بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
سایر تبلیغات هدفمند
پس از تایید، محتوا وارد مرحلهٔ انتشار میشود و با توجه به بازهٔ زمانی مورد نظر شما، تبلیغات انجام میشود. تصویر زیر نمونهای از کمپین پست تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راهاندازی کنید. تصویر زیر نمونهای از کمپین استوری تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راهاندازی کنید. به روزنامهها، مجلات، انواع بروشورها، کارتهای ویزیت، انواع تقویم و سالنامهها و تبلیغات روی بیلبوردها تبلیغات چاپی میگویند. به کاربران این امکان را بدهید که دادههایی که میخواهند در اختیار شما قرار دهند را خودشان انتخاب کنند.
- ما برخی از حقایق را برای کمک به درک بهتر تبلیغات هدفمند انتخاب کرده ایم.
- در واقع هر هزینهای که در زمینه تبلیغات صرف میشود نوعی سرمایهگذاری برای کسب و کار است.
- می توانید بازخورد تبلیغات تان را اندازه بگیرید و تبلبغاتتان را اصلاح کنید.
- در واقع، ممکن است مضر باشد زیرا هدف قرار دادن یک مخاطب بسیار محدود و خاص می تواند نتایج ضعیفی را به همراه داشته باشد.
در این مقاله تمام جنبههای تبلیغات هدفمند اینستاگرام را بررسی کردیم و برای شما شرح دادیم که چگونه میتوانید با پلتفرم جریان کمپین تبلیغاتی خود را بسازید. ویدیوها این روزها طرفداران بسیاری دارند و افراد بهواسطهٔ دیدن آنها میتوانند از نزدیک و بهصورت سهبعدی با محصول یا خدمات شما آشنا شوند. به همین دلیل این نوع محتوا جذابیت بیشتری برای افراد دارد که آن را ببینند و به اشتراک گذارند؛ بنابراین ارزش این را دارد که در تبلیغات هدفمند خود در اینستاگرام بیشتر از آن استفاده کنید.