برای مثال، شما ممکن است مشغول خواندن یک مقاله در رابطه با فواید پیادهروی و دویدن باشید و وبسایتی که از آن دیدن میکنید یک جفت کفش دویدن ورزشی را به شما نشان دهند. یا مثلا اگر سابقه جستجوی شما در یک موتور جستجو مانند گوگل حاوی عباراتی مانند بررسی گوشیهای هوشمند یا آخرین فناوری تلفن همراه باشد، ممکن است برای شما تبلیغاتی برای گوشیهای هوشمند جدید ارسال کنند. تبلیغات هدفمند میتوانند موقعیت جغرافیایی و فعالیت شبکههای اجتماعی شمارا نیز در نظر بگیرند. همانطور که میدانید در دنیای امروز، بیشتر مردم در سراسر دنیا از جمله در کشور ما از اینترنت استفاده میکنند.
بهاینترتیب آنها همیشه نسبت به دریافت پیامهای بعدی مشتاق خواهند بود. براساس آمار کسبوکارهایی که از بازاریابی پیامکی استفاده کردهاند، 40 درصد از سود خود را مدیون مشتریان ثابتشان هستند. استوری اینستاگرام بخش پربازدیدی محسوب میشود که روزانه افراد بسیاری با آن درگیر میشوند. به دلیل جذابیتهایی که میتوان به محتوای استوری افزود و مهمتر از همه لینک وبسایت خدمات یا محصولاتتان، این مدل بسیار بازخوردهای خوبی در تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای شما خواهد داشت. استوریها با اینکه ماندگاری 24 ساعته در پیج مورد نظر دارند ولی تاثیر طولانیمدتی در ذهن مخاطب ایجاد میکنند؛ اکثر اینفلوئنسرها به این شیوه تبلیغ میکنند؛ بنابراین این مدل از تبلیغات را حتماً مدنظر داشته باشید. در پلتفرم جریان کمپینهای استوری-بازدیدی میتواند مخاطبان بسیاری را به سمت برند شما جذب کند.
- برای راه اندازی ربات خود برای فیس بوک، SendPulse را امتحان کنید و حداکثر پیام را به صورت رایگان ارسال کنید.
- آگهی های هدفمند این موضوع را اثبات میکنند که تبلیغات با تغییر سلایق و عادات مصرف کننده سازگار هستند.
- برای اینکه تبلیغات دیجیتال مؤثرتر باشد، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و محتوای شخصی سازی ارائه دهيد که با علایق، خواسته ها و نیازهای آنها يكي باشد.
حتی می توانید آموزش این امور را دیده و یا آن را به راحتی تنها با سفارش به شرکت های تبلیغات و بازاریابی بسپارید. همچنین میتوانید از خدمات تبلیغات مدرن ما در جهت پیشرفت و سرعت نتیجه گیری در اهداف کسب و کارتان استفاده نمایید. از یک سایت انصراف مانند About Ads بازدید کنید و از آژانسهای تبلیغاتی شرکت کننده درخواست کنید تا ردیابی اطلاعات شما را متوقف کنند. اگرچه این کار تبلیغات هدفمند را به طور کامل از بین نمیبرد، اما آنها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
نکات مهم برای تولید و انتشار تبلیغات
تقریبا 92 درصد مجله خبری ارسال پیامک 24هایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانههای اجتماعی تبلیغ میکنند. این رسانهها هدفگذاری را بهقدری دقیق انجام میدهند که قانونگذاران را به دردسر میاندازند. ریتارگتینگ به این معناست که دوباره توجه کاربرانی که از سایت شما بازدید کردهاند را به خودتان جلب کنید. مثلا کسانی که سبد خریدشان را رها کردهاند و هنوز آن را تکمیل نکردهاند، یا مدت زمان زیادی در سایت شما چرخیدهاند اما خریدی انجام ندادهاند و مواردی از این دست که تاثیر بسیار زیادی روی نرخ تبدیل کاربران دارد. این دیتا معمولا از طریق یک کد و یا کوکیها خوانده میشود و میتوانید تبلیغاتتان را در شبکههای اجتماعی مختلف و یا در بنرهای وبسایتها به همان کاربران نمایش دهید.
به عنوان مثال، نمایه فیسبوک هر شخص شامل اطلاعات بیوگرافی خاصی است که تبلیغکنندگان دوست دارند بدانند. مثلاً یک پروفایل مربوط به کاربر زنی جوان و تحصیل کرده آموزشگاه هنر است که در یک شهر بزرگ زندگی میکند. علاوه بر آن، توسط موتورهای جستجو دیگری مانند بینگ نیز انجام شده و نرخ تبدیل مناسبی را ثبت کرده اند. قیف بازاریابی قیف بازاریابی مجموعه ای از مراحل برای هدایت مشتریان بالقوه است یعنی ما آنها را وارد یک سفر جذاب میکنیم. اینکه چه نقشه تبلیغاتی را در پیش بگیریم همه به میزان هزینه ها رابطه مستقیم دارد.
انواع سایت تبلیغات هدفمند