در نتیجه ممکن است از شما سوال بپرسند، کامنت بگذارند، امتیاز بدهند، خرید کنند و به طور کلی تعامل بیشتری با شما خواهند داشت. به عنوان مثال، Cablevision استفاده از اطلاعات دموگرافیک را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد تا تبلیغات مختلف را به افراد که یک برنامه را تماشا میکنند نشان دهد. این پروسه نیز با اتکا بر سلیقه شما در انتخاب برنامه تلویزیونی، عمل میکند. کارشناسان با تجربه جی ادز به شما کمک میکنند تبلیغات متنی خود را کاملا هدفمند ایجاد کنید. میتوانید با کارشناسان جی ادز تماس بگیرید و به راحتی تبلیغات هدفمند خود را در گوگل اجرا کنید. بسیاری از شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، تبلیغات را در کنار صفحه قرار میدهند.
- اگرچه بحثی در مورد اخلاق جمع آوری و استفاده از داده های شخصی برای اهداف تبلیغاتی وجود دارد، تبلیغات هدفمند کارایی خود را به عنوان یک کانال بازاریابی ثابت کرده اند.
- برای انجام این کار باید متن پیامک خود را بهگونهای بنویسید که برای مشتریان جذاب باشد.
- پیشبینی میشود تا سال 2023 ارزش این بازار به 87 میلیارد دلار برسد.
- این رفتارهای کاربران و عادات خرید آنها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است.
بنابراین اگر تبلیغات کیفیت لازم را نداشته باشند و مرتبط با علایق و خواسته آنها نباشد، نمیتواند تاثیر مثبتی ایجاد کرده و به خوبی برندسازی کند. در مقابل تبلیغات هدفمند اینترنتی، با ارائه محتواهای تبلیغاتی هدفمند و مورد علاقه مشتریان احتمالی، میتواند مورد توجه قرار گرفته و در ذهن مشتریان ثبت شود. در بازاریابی آنلاین، شخصیسازی تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند نتیجه بهتری را به دنبال داشته باشد. تبلیغات هدفمند این امکان را فراهم میکند تا تبلیغات را به صورت شخصیسازی شده اجرا کنید. یعنی شما میتوانید در درجه اول در مورد علایق، خواستهها، سبک زندگی، ویژگیهای شخصیتی مشتریان احتمالی خود اطلاعات لازم را به دست آورید. سپس بر مبنای این اطلاعات به دست آمده و رفتاری که دارند، مناسبترین محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به آنها معرفی کرده و ارائه دهید.
۲ نظر در “ تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کارها”
یکی از مزیت های تبلیغات محیطی این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات است زیرا برای دیدن زیبایی های محیط اطرافش، این نوع تبلیغات در دید مخاطب قرار می گیرد. این نوع تبلیغات یکی از مناسب ترین انواع تبلیغات برای معرفی محصولات جدید و برند سازی در حوزه خدمات و محصولات با کاربرد عمومی است. تبلیغات محیطی به دو دسته ی کلی تبلیغات محیطی دیجیتال و تبلیغات محیطی غیر دیجیتال تقسیم بندی می شود. برای افزایش فروش و افزایش بازگشت سرمایه، تبلیغات خود را به سمت مشتریان فعلی هدف قرار دهید. می توانید این کار را با ایجاد لیست مشتریان و ارسال آنها به فیس بوک، گوگل و توییتر انجام دهید. مورد اول مشتریان شما را با ابزار مخاطبان سفارشی هدف قرار می دهد، دومی با مطابقت مشتری، سومی با مخاطبان سفارشی.
برچسب: تبلیغات هدفمند
اگر صاحب یک کسب و کار هستید و رقیبان بسیاری دارید که همان کالا و خدمات را عرضه میکنند، بیلبوردها یک روش عالی برای بازاریابی هستند. اگر پیام نوشته شده روی بیلبوردها کوتاه و ساده باشد، تأثیر تبلیغات محیطی چندین برابر خواهد بود. یک طراحی مینیمال روی بیلبورد کسب و کار موردنظر، آن را مدرن و جذاب نشان میدهد. از سوی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی برای نشاندادن مکان شرکت نیز استفاده میشود.
نحوه انجام تبلیغات هدفمند در فیسبوک
این یعنی شما به مجله خبری ارسال پیامک 24کنندگان اجازه نمیدهید اطلاعاتی بیش از آنچه خودتان میخواهید درباره شما داشته باشند. در این شرایط بهتر است آگهی متنی خود را به کلمات خاصی محدود کنید. به عنوان مثال، میتوانید عباراتی همچون “خرید بلیط اسکی” – “خرید بلیط اسکی آنلاین” را هدف قرار دهید. هدفمند بودن آن به این دلیل است که با توجه به متنی که افراد جستجو کرده اند، نمایش داده میشوند. این کمپین ها میتوانند نرخ تعامل کاربر را افزایش داده و میزان بازگشت وجه مناسبی برای تبلیغ کننده به ارمغان بیاورند. اگر تعداد خاصی از دوستان شما این تبلیغ را بپسندند، امکان دارد آن آگهی در Feed اصلی فیسبوک شما نمایش داده شود.