تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟ | ersalsms24

تبلیغات هدفمند یا Targeted Advertising یک رویکرد در دیجیتال مارکتینگ است که تبلیغات شما را برای تک تک مخاطبان و مشتری‌های احتمالی‌تان شخصی‌سازی می‌کند. اینکه مخاطبان شما مشغول چه کاری هستند، سرگرمی محبوب آن‌ها چیست، چه چیزهایی دوست دارند، از چه چیزهایی متنفرند و به طور کلی تبلیغات شما با توجه به رفتارهای مخاطبان شما به آن‌ها نمایش داده می‌شود. یکی از مزایای مهم تبلیغات هدفمند این است که سود و منفعت زیادی به مشتری و مصرف کننده می رسد. از آن جایی که پیام های شما به صورت شخصی سازی به دست مشتریان شما می رسد می توانید به صورت موثرتری محصولات و خدمات خود را به مشتری برسانید.

  • این کمپین ها می‌توانند نرخ تعامل کاربر را افزایش داده و میزان بازگشت وجه مناسبی برای تبلیغ کننده به ارمغان بیاورند.
  • زیرا در تبلیغات آفلاین شاید هزینه تبلیغات را برای مشتریانی صرف کنید که خیلی به محصولات شما علاقه‌مند نباشند.
  • اگر کارهای خودتان را به‌صورت دقیق برنامه‌ریزی نکنید هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت.
  • خیلی مهم است که تبلیغ‌تان را کجا و چه زمانی به کاربران نشان دهید.
  • در کنار این مزایا، استفاده از این روش برای تبلیغات کالا و خدمات، معایبی نیز به دنبال دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

شما می‌توانید از این گزارش خروجی اکسل بگیرید و حتی لینکی از گزارش نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که قابل اشتراک‌گذاری با دیگران است، بدون اینکه لازم باشد وارد پنل شوند. شما برحسب بودجه‌تان، بهتر است بجای پیج‌های بسیار عمومی و پربازدید، در پیج‌هایی تبلیغ کنید که علاوه بر مخاطب خانم، افرادی عضو آن باشند که اهل ورزش نیز باشند. مثل پیج‌های کاهش وزن و لاغری، سلامتی، تناسب‌اندام و از این قبیل. البته همیشه پیدا کردن پیج‌های مرتبط با کسب‌وکارتان کار راحتی نیست و گاهی بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. ارزش کلاهبرداری تبلیغاتی آنلاین در سال 1996، 30 میلیون دلار بود. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2023 ارزش این بازار به 87 میلیارد دلار برسد.

کراودفاندینگ (Crowdfunding) چیست؟ انواع آن کدامند؟

اگر شما ترجیح می‌دهید که خودتان محتوای تبلیغاتی را آماده کنید و در اختیار پیج‌های اینستاگرام یا اینفلوئنسرها قرار دهید که آن را منتشر کنند، این نوع تبلیغات مناسب شماست. اگر قصد دارید این مدل تبلیغات را برای کسب و کار، سایت و یا اپلیکیشن و حتی بازی‌تان به کار بگیرید، حتما نکات و راهکارهای زیر را در نظر بگیرید. عملاً کلمه تبلیغات بدون تولید محتوا هیچ معنا و مفهومی ندارد و شما نمی‌توانید این دو مفهوم را از یکدیگر جدا در نظر بگیرید. برای شناسایی و تعیین اهداف پیشنهاد می‌کنم سری به مقاله هدف‌گذاری اسمارت بزنید؛ در آنجا به‌صورت کامل به شما گفته‌ام که چگونه می‌توانید اهدافی خوب و درست برای خودتان تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنان قدم بردارید.

تبلیغات هدفمند چگونه کار می کند؟

در مقابل، مجله خبری ارسال پیامک 24 هدفمند راهی عالی برای جذب مشتری در اینجا و اکنون است. تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، تبلیغاتی است که مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهد. این بدان معناست که این تبلیغات باید به طرزی سازمان‌دهی شوند که هم هدف شما از تبلیغات را برآورده کنند و هم به مخاطبان بالقوه‌ای نشان داده شوند که به پیشنهاد شما علاقه‌مند باشند. 20 درصد وب‌سایت‌هایی که تبلیغات ارائه می‌دهند نیز مورد بازدید ربات‌های کلیکی تقلبی قرار می‌گیرند.

هدف‌گذاری شبکه‌های اجتماعی

برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید یک کمپین در یک شبکه تبلیغاتی راه‌اندازی کنید. این شبکه‌ها تبلیغات را بر اساس داده‌های کاربران، جمعیت‌شناسی، سابقه خرید یا رفتار نشان می‌دهند. برای بازاریابان دیجیتال و شرکت‌های تجارت الکترونیک، تبلیغات هدفمند ابزاری ضروری برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و مؤثرتر کردن تبلیغات است. تبلیغات هدفمند شامل ریتارگتینگ نیز می‌شود زیرا شخصی‌سازی تبلیغات را بیشتر می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا خرید کنند یا اقدام لازم را انجام دهند. یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخش‌بندی بازار یا Market Segmentation است.

http://easyemailmarketing.ir