بدانید چه متنی را برای تبلیغ بیزینس تان (چه تبلیغات کاغذی چه تبلیغات تحت وب) استفاده کنید، که مخاطب به راحتی با شما آشنا شود و با شما ارتباط برقرار کند. یکی از راه های موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است به دلیل اینکه احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بیشتر از تبلیغات غیراینترنتی است . علاوه بر اینّ، این گونه تبلیغات به لحاظ اقتصادی نسبت به سایر انواع تبلیغات بسیار به صرفه تر است یعنی تبلیغ کننده می تواند با صرف هزینه کمتر تبلیغات موثرتری را انجام دهد. این موضوع همچنین برای سايت ها نيز مفید است زیرا هرچه مخاطب هدف شما بیشتر با تبلیغ شما درگیر شود، احتمال افزایش جذب مشتري بيشتر و در نتيجه فروش سايت هم بیشتر مي شود.
چطور تبلیغات هدفمند و موفق داشته باشیم؟
تبلیغکنندگان به غیر از کوکیها، از روشهای دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی کاربران در شبکههای اجتماعی نیز برای آشنایی با سلایق آنها استفاده میکنند. براساس اطلاعات استفاده شده، می توان انواع مختلف هدف گذاری را تشخیص دهیم. یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخشبندی بازار یا Market Segmentation است. تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای کسبوکارهای محلی به شمار میرود.
این همچنین برای سايت هايي که یک محصول وابسته به مکان را می فروشند یا برای تبلیغ کنندگانی که رویدادی را در یک مکان خاص بازاریابی می کنند مفید است. نمونهای از تبلیغات متنی میتواند یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره دویدن و تمرین ارائه میکند. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد میکنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط میکنند تا مورد پسند قرار بگيرد. چه مقدار از اندازه مخاطب برای شبکه های خاص بهترین است؟ تنها راه برای فهمیدن آن آزمایش است. با این حال، اگر به یک برگه تقلب نیاز دارید، توصیه های LinkedIn را در نظر بگیرید. این شبکه اجتماعی توصیه میکند که مخاطبان بیش از نفر را برای محتوای حمایت شده و تبلیغات متنی انتخاب کنید.
سایر تبلیغات هدفمند
کاپریلا، به عنوان یک سرویس مجله خبری ارسال پیامک 24 کلیکی هدفمند، با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. در دنیای امروز، مشتریان با انواع تبلیغات مختلف احاطه شدهاند که شاید در خیلی موارد هیچ توجهی به تبلیغات نکنند و آنها را نادیده بگیرند. بنابراین باید تلاش کرد که مخاطبان را با پیامهای شخصیسازی شده هدف قرار داد. این نوع از تبلیغات به خوبی به مشتریان نشان میدهد که خواستههای آنها را درک شده و این پیامها در راستای علاقهمندی آنها است.
تبلیغات محیطی
به این ترتیب میتوانیم در نقاطی که مخاطبین شما بیشترین حضور را دارند تبلیغات هدفمند خود را نمایش دهیم. نوع تبلیغاتی مشخص میکند که چه میزان بودجه برای آن باید در نظر داشت. به طور مثال تبلیغات آفلاین هزینه چاپ، کاغذ، نصب و… دارند اما در مورد دیجیتال مارکتینگ هزینهها مربوط به ساخت تیزر، طراحی تبلیغات فضای مجازی، ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ و… میشود. اهمیت تبلیغات در کسب و کار به اندازهای مهم است که بسیاری کارشناسان موفقیت یک کسب و را در گرو آن می دانند.
- پس از ساخت کمپین بازدیدی داخل پلتفرم جریان، تبلیغ شما برای تعداد بالایی از رسانهها با موضوعات مختلف (سرگرمی، ورزشی و …) که اغلب مخاطبان آنها عموم افراد فعال در اینستاگرام هستند، ارسال میشود.
- زیرا مردمدوست دارند در مورد چیزهای جدید صحبت کنند و بازاریابان از این موضوع به نفع خود استفاده میکنند.
- برای افزایش فروش و ایجاد رشد پایدار، تبلیغات باید تأثیرگذار باشد.
- عاملی که باعث بیشتر دیده شدن پستها میشود، جذابیت و منحصربهفرد بودن آنهاست که بتواند توجه مخاطب را در نگاه اول جلب کند.
- کوکیها فایلهای بسیار کوچکی هستند که اطلاعاتی از عملکرد شما در سایتها و مرورگرها را در خود ذخیره کرده و به سرویسهایی مثل شبکههای تبلیغاتی ارسال میکنند.