نمونه متن پیامک تبلیغاتی مانند پیامک رستورانهاست. در این گونه پیامها باید توجه داشته باشید که زمان ارسال این گونه پیامکها در طول روز یا ماه بسیار مهم است. برای مثال:
- غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره! *تحویل رایگان*
- امشب شام برنامت چیه؟! پیتزاتو سفارش بده!!! سیب زمینی ویژه با تحویل رایگان
نتیجه گیری
پرسشهای پرتکرار
۱. چگونه متن پبام تبلیغاتی جذاب برای فروش ارسال کنیم؟
باید دقت داشته باشید که متن پیام تبلیغاتی برای فروش خود را باید کوتاه بنویسید و در عین کوتاهی اصل مطلب را نیز بیان کند. همچنین باید توجه داشته باشید که در پیام تبلیغاتی خود از کلمات تخصصی و پیچیده استفاده نکنید و همه چیز را شفاف و به درستی بیان کنید.
خلاقیت داشته باشید
در این مطلب سعی کردیم تا اصول نوشتن یک پیام تبلیغاتی برای فروش را برای شما بیان کنیم. برای این که منابع خود را از دست ندهیم باید متن پیام تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب کنیم و دقت زیادی در زمان ارسال آن داشته باشیم. همچنین باید دقت داشته باشیم که جامعه هدف انتخابی ما دقیقاً همان افرادی باشند که پیام تبلیغاتی ما برایشان مفید خواهد بود. با رعایت این نکات میتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید.
علت آن تکراری بودن و جذاب نبودن پیامهای تبلیغاتی است. یک پیام تبلیغاتی برای فروش باید به گونهای باشد که بتواند افراد را مجاب به باز کردن آن پیام تبلیغاتی کند. بنابراین مهمترین امر در استفاده از سرویسهای پیامکی این است که پیام جذاب و گیرا باشد. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را درباره نوشتن و انتخاب بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش را برای شما بیان کنیم.
اصول نوشتن پیام تبلیغاتی برای فروش
باید همیشه در نظر داشته باشید که پیام تبلیغاتی خود را برای چه اشخاصی در چه ردیف شغلی میخواهید بفرستید تا بتوانید بهترین پیام را آماده کنید. اگر در نظر نداشته باشید که به چه افرادی میخواهید پیام ارسال کنید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی که هدف شما نیستند بفرستید، نه تنها وقت و هزینه خود را تلف کردهاید بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین واجب است که تحلیلی دقیق و هوشمندانه داشته باشید و جامعه هدف درست را انتخاب کنید. برای مثال میتوانید از مشتریان سابق خود که سابقه خرید از شما داشتهاند استفاده کنید.
امتیاز به این مطلب
زمان مناسب را نیز در نظر بگیرید. گاهی بعضی از پیامهای تبلیغاتی فقط برای فصلی خاص هستند یا برای مثال اگر قصد فروش پوشاک زمستانه فروشگاه خود را دارید، بهترین زمان برای ارسال پیام، فصل پاییز و ابتدای زمستان است. اگر شما پیام تبلیغاتی خود را در فصل بهار ارسال کنید، افراد توجهی به پیام شما نشان نخواهند داد و شما با انتخاب زمانی نادرست برای ارسال پیام، منابع خود را به هدر داده و به هدف خود نخواهید رسید.
شروعی جذاب داشته باشید
و به عنوان آخرین نکته فراموش نکنید که مشخصات خود را نیز در آخر پیامک تبلیغاتی بنویسید. پیشنهاد میدهیم هم مشخصات خود را بنویسید و هم آدرس سایت خود را در پیام تبلیغاتی قرار دهید.
نمونه متن پیامکهای تخفیف
همیشه در پیامهای تبلیغاتی خود، به کاربران و مخاطبین خود امتیازی بدهید تا کاربران ترغیب شوند که پیام شما را باز کرده و از آن استفاده کنند. این کار اثربخشی بیشتری نسبت به پیامهایی دارد که صرفاً متنی تبلیغاتی را ارسال میکنند. همچنین برای اثربخشی بیشتر در پیام تبلیغاتی برای فروش خود از کلمات وسوسهانگیز مانند تخفیف یا تخفیف ویژه استفاده کنید.
متن پیامکی خود را کوتاه بنویسید
گاهی بعضی از پیامهای تبلیغاتی فقط برای فصلی خاص هستند. برای مثال اگر قصد فروش پوشاک زمستانه فروشگاه خود را دارید، بهترین زمان برای ارسال پیام، فصل پاییز و ابتدای زمستان است. اگر شما پیام تبلیغاتی خود را در فصل بهار ارسال کنید، افراد توجهی به پیام شما نشان نخواهند داد و شما با انتخاب زمانی نادرست برای ارسال پیام، منابع خود را هدر داده و به هدف خود نخواهید رسید.
۴. چطور باید جامعه هدف خود را انتخاب کنیم؟
هیچگاه از خلاقیت غافل نشوید. خلاقیت در پیام تبلیغاتی برای فروش دقیقاً همان عنصری است که هر فرد به آن نیاز دارد. خلاقیت به این معنی است که شما متنی را بنویسید که نسبت به متنهای انبوهی که روزانه آنها را میبینیم متفاوت باشد.
مشخصات خود را فراموش نکنید
همگی میدانیم که یکی از بهترین راهها برای یافتن کاربران و مخاطبین بیشتر استفاده از پیامکهای تبلیغاتی است. ما از پیام تبلیغاتی برای فروش، جذب کاربران و مخاطبین بیشتر و اطلاع رسانی استفاده میکنیم. اگر دقت کرده باشید روزانه تعداد زیادی پیام تبلیغاتی برای هر فرد از طریق سرویسهای پیامکی ارسال میشود که ممکن است در طول روز از هر ده پیامک، فقط یکی از آنها را بخواند. به نظر شما علت آن چیست؟
برای ارسال پیامهای تبلیغاتی تخفیفدار باید همیشه مناسبتها را در نظر بگیرید و بهترین زمانها را انتخاب کنید. برای مثال، بلک فرایدی و نوروز بهترین زمانها برای ارسال پیامهای تخفیفدار است. برای مثال:
- برای خوشتیپترین دامادهای دنیا! تخفیف داریم روی کت و شلوارها. * فقط تا پایان هفته*
- امسال عید برنامه سفرت چیه؟ اگه تا فردا سفرتو رزرو کنی تخفیف ۱۰ درصدی تورهای نوروزی رو دریافت میکنی. اینم از عیدی ما.
نمونه متن پیامکهای اطلاع رسانی
باید همیشه در نظر داشته باشید که پیام تبلیغاتی خود را میخواهید برای چه اشخاصی در چه ردیف شغلی بفرستید تا بتوانید بهترین پیام را آماده کنید. اگر در نظر نداشته باشید که به چه افرادی میخواهید پیام ارسال کنید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی بفرستید که هدف شما نیستند، نه تنها وقت و هزینه خود را تلف کردهاید، بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین واجب است که تحلیلی دقیق و هوشمندانه داشته باشید و جامعه هدفی درست را انتخاب کنید. برای مثال میتوانید از مشتریان سابق خود که سابقه خرید از شما داشتهاند، استفاده کنید پس حتما بانک اطلاعاتی مشتریان خود را جمع آوری کنید.