برای این که املاک متفاوت بتوانند از ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین بهره را ببرند و تأثیر مناسبی در کسبوکار آنها داشته باشد، باید به تعدادی نکات و ویژگیها توجه کنند. وجود این ویژگیها در متن پیامک تبلیغاتی املاک باعث میشود تا افراد بیشتری به استفاده از خدمات آن مجموعه علاقهمند شوند. از مهمترین این نکات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- عنوان مناسب
یکی از مهمترین نکاتی که باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک به آن توجه شود، عنوان مناسب است. این عنوان باید به قدری جذاب باشد که مخاطب دوست داشته باشد پیامک را باز کند تا از محتوای آن آگاه شود. تیتر مناسب باید علاوه بر این که در مخاطب اشتیاق خواندن بقیه پیام را ایجاد کند، به او بگوید که این پیام در چه خصوص است. پس هیچ وقت توجه به عنوان مناسب در ابتدای این پیامک را از یاد نبرید.
۲- استفاده از متن پیام به صورت خلاصه و مفید
۳- در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی املاک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

۱- مهمترین ویژگیهای متن پیامک تبلیغاتی املاک چیست؟
متن پیامک تبلیغاتی بهتر است کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد. همچنین در آن لینک سایت، شماره تماس و یا آدرس درج شده باشد. از دیگر نکاتی که در متن پیامک باید وجود داشته باشد، توجه به نیاز مشتری و عدم پرداختن به حاشیه است.
هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بسیار پایین است و از بسیاری از روشهای دیگر مقرونبهصرفهتر خواهد بود. همین امر سبب میشود تا بتوانید از آن به صورت گسترده و مناسب استفاده کنید.
۲- تأثیر بالا
از مهمترین ویژگیهای یک متن پیامک تبلیغاتی املاک خوب میتوان به مواردی مانند عنوان مناسب، خلاصه و مفید بودن متن، جذابیت متن، اشاره به برتری و درج راههای ارتباطی اشاره کرد.
۲- استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چه مزایای برای املاک دارد؟
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای کسبوکارهای متفاوت، مزایای مختلفی دارد. از مهمترین مزایای استفاده از این روش برای صنف املاک میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- هزینه پایین
افراد در روز هزاران تبلیغ به صورتهای متفاوت را مشاهده میکنند. بسیاری از افراد اصلاً حوصله خواندن پیامهای طولانی را ندارند و پس از مشاهده طولانی بودن پیام، آن را میبندند. به همین دلیل اگر پیامک تبلیغاتی املاک و مستقلات طولانی باشد، مخاطب از کنار آن بیتوجه رد خواهد شد.
یکی از کارهایی که میتواند باعث شود تا کار تبلیغات پیامکی شما بسیار بهتر از گذشته انجام شود، توجه به مشتریان قدیمی است. یک لیست از مشتریان قدیمی خود، مخصوصاً کسانی که خانه برای اجاره دارند داشته باشید. با استفاده از این لیست میتوانید در حدود دو ماه مانده به سر رسید اجاره، به صاحب خانه پیامک ارسال کنید تا او را تشویق کنید دوباره کار اجاره دادن ملک خود را به مجموعه شما بسپارد. همچنین میتوان پیامی برای مستأجرین ارسال کرد تا آنها برای پیدا کردن خانه جدید از خدمات شما استفاده کنند.
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای املاک مناسب است؟
چرا یک مشتری باید از میان این همه مشاور املاک به سراغ شما بیاید؟ تفاوت و برتری شما نسبت به سایر مشاورین املاک چیست؟ یکی از مواردی که حتماً باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک به آن اشاره شود، برتری شما نسبت به سایر رقیبان است. اگر پاسخی که به این سؤالها دادهاید، آنقدر جذاب نباشد که خودتان را قانع کند، چطور انتظار دارید که مخاطبان قانع شوند. پس توجه داشته باشید که به مخاطبان دلیلی بدهید تا مجموعه شما را برتر از سایرین بدانند و از خدمات شما استفاده کنند.
۵- درج راههای ارتباط
پیامک را میتوان برای مخاطبین در یک منطقه یا شهر خاص ارسال کرد. همین امر سبب میشود که املاک بتوانند به جامعه هدف مد نظر خود که میتوانند به راحتی از خدماتشان استفاده کنند، دسترسی داشته باشند.
چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک
مورد دیگری که حتماً باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک وجود داشته باشد، راههای ارتباطی است. ذکر مواردی مانند آدرس یا شماره تلفن دفتر املاک باعث میشود تا مشتریان اعتماد بیشتری به مجموعه شما پیدا کنند و همچنین اگر قصد استفاده از خدمات شما را دارند، راحتتر بتوانند با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند.
۶- توجه نکات مهم در متن پیامک تبلیغاتی املاک
این روزها کسبوکارهای بسیاری از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات و اطلاعرسانی استفاده میکنند. صنف املاک و مستقلات نیز در میان این کسبوکارهاست که میتوانند با ارسال متن پیامک تبلیغاتی املاک به صورت مناسب، بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. اما این کار آنقدرها هم که به نظر میرسد ساده نیست. باید در هنگام ارسال پیامک برای جذب مشتریان به نکاتی توجه کرد. در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان به صورت قدم به قدم به مزایا و نکات مهم ارسال اساماس و متن پیامک تبلیغاتی املاک اشاره خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.
ویژگیهای متن پیامک تبلیغاتی املاک
متن پیام باید جذاب و وسوسهانگیز باشد. در متن پیامک تبلیغاتی املاک از جملات کوتاه جذاب استفاده کنید تا مخاطب دوست داشته باشد کارهای مربوط به ملک خود را به شما بسپارد. به عنوان مثال اگر در قسمتی از متن پیامک از عبارت اجاره ملک شما در کوتاهترین زمان ممکن استفاده کرده باشید، بسیاری افراد دوست دارند که کار معرفی مستأجر جدید برای ملک خود را به شما بسپارند.
۴- نشان دادن برتری شما
امتیاز به این مطلب
هزینه پایین ارسال پیامک، انتخاب منطقه و شهر و تأثیر بالا را باید از مهمترین مزایای استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی دانست.
نرخ باز شدن پیامک تبلیغاتی بسیار بالاست. همچنین برای دریافت و خواندن پیامک تبلیغاتی نیازی به گوشی تلفن همراه هوشمند نیست. به همین دلیل میتوان تبلیغات پیامکی را یکی از ارزانترین و مناسبترین روشهای موجود برای تبلیغات دانست.
۳- ارسال در یک منطقه یا شهر خاص