استفاده از تبلیغات کلیکی راهی برای افزایش فروش کسبوکارها
با استفاده از تبلیغات و بهکارگیری صحیح ابزارهای تبلیغاتی میتوان به بهترین نحو و با صرف هزینه مناسب محصولات جدید را به مشتریان معرفی کرد و باعث افزایش شناخت برند شد. این موارد باعث جذب مخاطبان جدید، تبدیل آنها به مشتریان وفادار و درنتیجه افزایش فروش خواهد شد. باتوجهبه نوع کسبوکار روشهای مختلفی نیز برای تبلیغات وجود دارد. شاید هر روش و ابزار تبلیغاتی برای هر کسبوکاری مناسب نباشد. بهعنوان مثال روشهای تبلیغات فروشگاهی متفاوت با تبلیغات سازمانی خواهد بود. در ادامه با بهترین روشهای تبلیغاتی همچون ارسال پیامک و نکات مهم بهترین پنل پیامکی، استفاده از شبکههای مجازی، تبلیغات ساینیج و تبلیغات چریکی آشنا خواهیم شد.
ارسال پیامک تبلیغاتی؛ افزایش فروش فروشگاه با استفاده از سامانه پیامکی
تبلیغات ساینیج (Signage)؛ راهی برای معرفی محصولات و افزایش فروش فروشگاهها
یکی از بهترین روشها برای تبلیغات فروشگاهی استفاده از سامانه ارسال پیامک است. با تهیه این ابزار تبلیغاتی کاربردی و مقرونبهصرفه از امتیازات بسیاری همچون امکان ارسال پیامک انبوه و هدفمند برخوردار خواهید شد. پنل پیامکی این امکان را به شما میدهد که بهطورمستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید. همچنین میتوانید پیامهای تبلیغاتی را براساس مشخصههای مشتریان و هدفگیری دقیقتری انجام دهید. به همین دلیل اثربخشی تبلیغات پیامکی نسبتبه تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی بیشتر است.
ساخت صفحه اینستاگرام؛ تبلیغات فروشگاهی و افزایش فروش از طریق رسانههای مجازی
مهمترین گام برای استفاده از تبلیغات چاپی، شناخت دقیق مخاطبان هدف است. باید مشخص کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند، چه نیازهایی دارند و کدام نوع تبلیغات چاپی برای آنها موثرتر خواهد بود. این تبلیغات در رسانههای مختلفی همچون روزنامهها، مجلات، برگههای تبلیغاتی، بنرها، و کارتهای ویزیت قابل نمایش هستند. اشاره به نکاتی همچون امکان خرید قسطی تاثیر بسزایی در جذب و مراجعه مخاطبان به فروشگاه خواهد داشت. بعد از جذب مشتریان و بهمنظور حفظ ارتباط موثر با آنها میتوانید از متن پیامک پرداخت بدهی استفاده کنید.
برای جذابتر شدن و اثربخشی بیشتر تبلیغات ساینیج انتخاب تصاویر باکیفیت،، متنهای جذاب و قرار دادن تابلوها در مکان مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد. تبلیغات ساینیج باید در نقاط قابل مشاهده برای مشتریان نصب شوند. پیام تبلیغاتی نیز باید کاملا واضح و مخصوص به محصول یا تخفیف موردنظر باشد. فراموش نکنید که مشتریان باید در عرض چند ثانیه بفهمند چه محصولی معرفی شده است و خرید آن چه مزیتهایی دارد.
ساخت صفحه اینستاگرام یکی از جذابترین و موثرترین روشهای تبلیغات فروشگاهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. در این پلتفرم پرطرفدار و پرکاربر میتوان ایدههای جذابی برای تبلیغات و رقابت با کسبوکارهای مشابه پیدا کرد. بهعنوان مثال صاحبان فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی با جستجو هشتگهای مرتبط با محصولاتشان میتوانند چندین ایده تبلیغ لوازم آرایشی برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان پیدا کنند.
بهطورکلی تبلیغات کلیکی با جلب ترافیک مستقیم، تارگت گروههای مشخص، اندازهگیری دقیق نتایج، افزایش تبدیلپذیری و امکان بهینهسازی مستمر منجربه افزایش فروشگاهها میشود. با این روش تبلیغات میتوانید مخاطبان را بهطور مستقیم به فروشگاه آنلاینتان هدایت کنید. همچنین این امکان را دارید که تعداد کلیکها، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، هزینه هر کلیک (CPC)، و بازدهی سرمایهگذاری (ROI) را بهطور دقیق تحلیل و بررسی کنید. این موضوع نقش موثری در بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی خواهد داشت.
تبلیغات چاپی؛ تبلیغات ماندگار برای فروشگاه با هزینه پایین
برای افزایش سهم فروشتان در بازار، معرفی برند، محصولات و خدماتتان و جذب مخاطبان جدید مهمترین کاری است که باید انجام دهید. تبلیغات بهترین و کاربردیترین ابزار برای تحقق این موارد است. تبلیغات فروشگاهی و افزایش سهم فروش را میتوان از راههای مختلفی انجام دهید. در بسیاری از این روشها همچون استفاده از سامانه پیامکی با صرف هزینه پایین میتوان نتایج ماندگار و اثربخشی دریافت کرد. توجه داشته باشید افرادی که از طریق تبلیغات به فروشگاهتان هدایت میشوند، تمایل بالایی به خرید دارند و ممکن است دوباره به فروشگاهتان برای خرید مراجعه کنند؛ بنابراین آثار این تبلیغات تا مدتها برای کسبوکارها منجربه درآمدزایی خواهد شد. برای برخورداری از امتیازات تبلیغات پیامکی و ارسال هدفمند و انبوه پیامک پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت برای تهیه سامانه پیامکی فراز اس ام اس اقدام کنید.