ارسال جملههای مناسب در پیامکهای تبلیغاتی اهمیت فراوانی دارد. اگر جمله اس ام اس ارسالی شما خلاقانه نباشد، تأثیر معکوسی بر رضایت مشتریان خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب عبارتهای کاربردی و مناسب باید بیشتر دقت کنید.
اینفلوئنسر مارکتینگ؛ راهکاری نوین و کاربردی برای اطلاع رسانی تخفیف به مشتریان
اینفلوئنسر مارکتینگ بهمعنای بازاریابی به کمک افراد تأثیرگذار و معروف در جامعه است. این روش بازاریابی در سالهای اخیر در کل جهان طرفداران فراوانی پیدا کرده است. برای این کار نیز باید از رسانههای مختلف مخصوصاً شبکههای اجتماعی استفاده کرد. در کشورمان ایران، از اینستاگرام بیشتر از سایر کانالهای ارتباطی استفاده میشود.
این مقاله مخصوص مدیرانی است که قصد دارند با دادن تخفیف تعداد مشتریان خود را افزایش داده و تصویر برندشان را بهبود ببخشند. با مطالعه این مطلب و یادگیری بهترین راه اطلاع دادن تخفیف با جملات خلاقانه بهراحتی میتوانید کسبوکارتان را زیر و رو کنید.
اطلاع رسانی تخفیف در شبکههای اجتماعی و کانالهای ارتباطی کسبوکار
امروزه یکی از بهترین روشهای تبلیغات که نرخ تبدیل مناسبی نیز دارد، استفاده از شبکههای اجتماعی و کانالهای ارتباطی است. اگر هنوز برای کسبوکارتان صفحهای در شبکههای اجتماعی نساختهاید، همین حالا برای انجام آن اقدام کنید. البته این کار باید باتوجهبه ماهیت کسبوکار و شناسایی مخاطبان هدف انجام شود. معمولاً بنگاههای اقتصادی ایرانی در شبکههایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، لینکدین یا کانالهای داخلی فعالیت میکنند.
همه شرکتها میتوانند کد تخفیف و پیام تبلیغاتی برای فروش بیشتر خود را در سایتهای معروف و مرتبط با کسبوکارشان اطلاعرسانی کنند. نکته مهم اینجاست که همه سایتها برای تبلیغات، مناسب نیستند و باید در انتخاب وبسایت مناسب برای بازاریابی دقت فراوانی به خرج دهید. این روش اطلاع رسانی تخفیف نیز ممکن است هزینههای قابلتوجهی برای شرکت شما به همراه داشته باشد.