ارسال پیامکهای تبلیغاتی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. حال بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی در روزهای تعطیل بین ساعات 9 الی 11 تا 12 ظهر است. در این زمان، عموما افراد از خواب بیدار شدند و فعالیتهای روزانه خود را شروع کردند و همچنین بین ساعات 18 الی 20 نیز ساعات مناسبی برای ارسال پیامک است. زمان ارسال پیامک به اندازهای مهم است که بسیاری از افراد من جمله خود من اگر در زمان نامناسبی پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم، توجهی به آن نکرده و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی از این شماره را مسدود کنیم. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود ندارد. اما به صورت میانگین شما میبایست زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.
- در حال حاضر تعداد پیامکهای تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است.
- پیامک تبلیغاتی برای ارسال پیام های بازاریابی و فروش استفاده می شود.
- هم اکنون شما موفق شدید تا پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل خود را غیر فعال کنید.
- نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که باید زمان ارسال پیامک را در نظر بگیرید.
هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی این است که شما گیرنده را درگیر کرده و تحت تاثیر قرار دهید. جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید . با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان می توانید خودتان به صورت رایگان ثبت نام کرده و بدون پرداخت هزینه فعالسازی ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید . فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های مختلف، امکانات گسترده ای را دراختیار مشترکین قرار می دهد و هرکدام از یک جنبه خاص پاسخگوی نیاز های مشتریان خواهند بود.
نمایندگی پنل اس ام اس
با این شیوه مجله خبری ارسال پیامک 24 مطمئن باشید که تبلیغات شما خوانده شده و موثر واقع میشوند. در ابتدا باید بدانید شما برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیازی به مراجعه به مخابرات یا مراکز مربوطه ندارید. تنها با خرید پنل اس ام اس یا پیامک تبلیغاتی میتوانید خیلی راحت، پیامهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید.
روی بهترین مشتری ها تمرکز کنید
به طور مثال شاید روزهای آخر سال، زمان مناسبی برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای یک مجموعه خدمات نظافت منزل باشد، اما همین زمان به هیچ وجه زمان مناسبی برای تبلیغات یک مجموعه فروش ساختمان نباشد. بهتر است بعد از ارسال مجموعه ای از تبلیغ های پیامکی، میزان موفقیت این پیامک ها بررسی شود تا در صورت لزوم در زمان ارسال پیامک ها بازنگری صورت بگیرد. اما منظور از تعامل مخاطب چیست؟ پاسخ به پیامک، کلیک روی لینک پیامک، تماس با کارشناسان، بازدید از وب سایت یا صفحه اینستاگرام، میزان خرید محصول، جستجو در گوگل و … مثال هایی از تعامل با مخاطب است. اگر هدف از ارسال تبلیغات پیامکی، برندینگ مجموعه باشد، باید به معیارهایی مثل میزان جستجو در گوگل، بازدید از سایت و … توجه شود اما اگر هدف فروش یک محصول باشد، باید میزان فروش آن محصول به صورت ویژه رصد شود. تبلیغات پیامکی، پیامهای متنی هستند که بیشتر برای دستیابی به اهدافی مانند ترغیب گروهی از مخاطبان برای خرید محصول یا استفاده از خدماتتان مورد استفاده قرار میگیرند.
مزیت مهم تبلیغات پیامکی را بشناسید
با استفاده از گزارشهایی که از پنل پیامکی دریافت میکنید میتوانید تحلیل کنید که پیامکهای ارسالی در چه ساعتهایی Deliver شده یا مشتری در چه زمانهایی روی لینک شما کلیک کرده است. بر این اساس میتوانید زمانهای بهتری را برای ارسال در نظر بگیرید. تقسیمبندی به شما امکان میدهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید. بر اساس جنسیت، سن، کشور و غیره، میتوانید پیامهای متفاوتی برای گروههای خاصی از افراد ارسال کنید. این منجر به اعتماد بیشتر از طرف مشتریان شما و تجربه خرید بهتر برای آنها میشود.