بسیاری از افراد کتاب دوست همیشه به دنبال آخرین کتابهای یک نویسنده یا مترجم خاص هستند. اگر این افراد از مشتریان همیشگی شما هستند در صورت موجود شدن آن کتاب اطلاعرسانی کنید و ارسال پیامک یکی از روشهای سریع و مقرون به صرفه است.
(لینک سایت کتابفروشی)
متن و جملات زیبا در مورد کتاب
کتابفروشی (…) برای شما عیدی مبارک را آرزو میکند. سالی پر از برکت و خوشدلی آغاز کنید.
درخواست نظرسنجی
کتابهایی که میخوانید و انسانیهایی که ملاقات میکنید.
- کتابها مانند زنبورهایی هستند که گرده گلها را از ذهنی به ذهن دیگر منتقل میکنند. جیمز راسل، شاعر آمریکایی
- ما میخوانیم تا ذهن را آموزش دهیم، ذهن را پر کنیم، به ذهن استراحت دهیم، ذهن را ترمیم کنیم حتی ذهن را رها کنیم. هولبروک جکسون، نویسنده معاصر
- انسان خردمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بیخرد همیشه به دنبال غذای شکم میگردد. ضربالمثل
نکات مهم در نوشتن متن تبلیغ کتابفروشی
کتابفروشی (…)
- کتابفروشی (…) کتابهای به روز کنکور را با ارزانترین قیمت در بازار ارائه میدهد.
فروشگاههای کتاب از ارسال پیامک انبوه میتوانند برای اطلاعرسانی تخفیفها، تجدید چاپها، ترغیب به کتابخوانی و این دست اخبار استفاده کنند. در این مقاله از مجله ایده پردازان متن تبلیغ کتاب و شعارهایی برای ترغیب به کتابخوانی را آوردهایم.
چرا تبلیغات پیامکی برای کتاب؟
با توجه به آمار، درصد زیادی از پیامکهای تبلیغاتی خوانده میشود و همچنان افراد زیادی پیامکهای تبلیغاتی دریافت میکنند. طبق مطالعات صورت گرفته توسط یک شبکه بازاریابی مشهور، ۹۰ درصد پیامکها ۳ دقیقه پس از آنکه به دست مخاطب میرسد خوانده میشود. از همین رو اگر متن پیامک جذاب، گیرا و با توجه به نیاز مخاطب نوشته شده باشد احتمال تبلیغ مخاطب به یک مشتری بالاتر میرود. در این زمینه تهیه لیستی از مشتریهای دائمی و افراد با مشخصاتی مانند سن، جنسیت، سطح تحصیلات و رشته مورد نظر کمککننده است. از راههای دیگر تبلیغات مانند پخش بروشور، روزنامه یا ایمیل بازدهی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی ندارند و هزینه آنها نیز بیشتر است. در اغلب این روشها نمیتوان تضمین کرد پیام حتماً به دست مخاطب مورد نظر شما میرسد.
راههای افزایش فروش کتاب با پیامک تبلیغاتی
شماره تماس: (…)
ارسال پیامک تبریک
کتابفروشی (…)
اطلاعرسانی ورود کتابهای جدید
مناسبتهای مختلف مانند تولد، سالگرد، عید و روز کتاب را میتوانید به مشتری خود تبریک بگویید و به همین مناسبت فروش ویژه یا تخفیف در نظر بگیرید. در متن پیام از نام مخاطب استفاده کنید. با این کار مشتری احساس میکند برای او ارزش ویژهای قائل شدهاید.
تنها تا تاریخ (…)
به دلیل ارسال پیامهای تبلیغاتی فراوان بسیاری از افراد به دریافت اینگونه پیامها راغب نیستند. یکی از علتهای آن فرستادن پیام تبلیغاتی بیش از حد و بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطب است. این امر موجب میشود مخاطب پیامها را نخواند و نسبت به آنها بیتوجه باشد. به همین دلیل در ارسال پیام تبلیغ کتاب زیادهروی نکنید. همچنین زمانهایی مانند صبح زود یا بعد از ساعت ۸ شب را برای این منظور در نظر نگیرید. بهتر است در بازه ساعت کاری باشد.
همراه با ۱۰ درصد تخفیف برای خرید اولیها
برای مثال:
تلفن پذیرش سفارش: (…)
- فروش کتاب مستقیم و بدون واسطه
پیامهای تبلیغاتی اغلب به یک فرم نوشته میشود. استفاده از خلاقیت و جملات نو در نوشتن پیام توجه مخاطب را جلب میکند و باعث میشود تا به انتها پیام را بخواند. از جملات قوی، کوتاه و زیبا استفاده کنید. متن پیام را طولانی نکنید و در آن وجه تمایز کتابفروشی خود را بگنجانید.
- کلیگویی نکنید و از ادعاهای بزرگ بپرهیزید.
- خودتان را به جای مشتری بگذارید و در متن تبلیغ کتاب جملاتی بنویسید که مخاطب تمایل دارد بداند.
- در انتخاب کلمات ابتدایی متن تبلیغ دقت کنید.
- به حاشیه نروید و اصل مطلب را بیان کنید.
- بر روی مزیتها و وجه تمایزات کتابفروشی مانند ارسال رایگان، تخفیف ویژه، فروش کتابهای دستدوم یا کمیاب تمرکز کنید.
- از جملات صادقانه استفاده کتید.
- متن را بیش از حد محاورهای و صمیمانه ننویسید.
نتیجهگیری
باکیفیت چاپ عالی
کتابفروشی (…) هم اکنون در گوشی شماست.
همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، بهتر است هنگام ارسال یک پیامک سن، جنسیت، شغل یا زمینه مطالعاتی مورد علاقه مخاطب را در نظر بگیرید و متناسب با همان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. خبر خوب آنکه هنگام ارسال پیامک انبوه آنها را بر اساس ویژگیهای مختلف ارسال کنید. برای مثال خبر آمدن کتاب کنکور پرفروشی که به تازگی تجدید چاپ شده است را برای مشتریهای ۱۷ و ۱۸ ساله خود ارسال کنید.
جدول زمانی ارسال پیام

امتیاز به این مطلب
با احترام
فروش به صورت کلی و تکی
کتاب روانشناسی، موفقیت، کمکدرسی، کنکور، علمی، زبان خارجه، زندگینامه و رمان