افزایش فروش بیمه با بازاریابی پیامکی و تبلیغات دیجیتال

فعالیت رقبای خود را زیر نظر بگیرید و تبلیغات بیمه‌ای آن‌ها را بررسی کنید. در کدام شبکه‌های اجتماعی فعال‌ترند؟ مخاطبان کارگزاری‌های بیمه بیشتر کدام صفحات اجتماعی این کارگزاری‌ها را دنبال می‌کنند؟ رقبا در وب‌سایت خود چه امکاناتی را ارائه می‌دهند و مخاطبان بیشتر جذب کدام مقالات یا خدمات شده‌اند؟ از بازاریابی پیامکی به چه شکلی استفاده می‌کنند و چه پیامک‌هایی را ارسال می‌کنند؟ برای این بررسی، بیشتر به روش کار نمونه‌های موفق در بازاریابی بیمه مانند ازکی یا اسنپ توجه کنید.

تبلیغات بیمه ازکی در اینستاگرام

تخفیف ویژه خرید بیمه خودرو از آپ تا آخر فروردین
۱۰۰ هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: S100
و ۴% تخفیف بدون سقف بیمه بدنه با کد: BAP4
شخص ثالث:
i.asanpardakht.com/LefPrm
بدنه:
i.asanpardakht.com/LefPom

با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید مخاطبین خود را بر اساس محدوده جغرافیایی، سن، شغل، جنسیت و… فیلتر کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا ارسال پیامک‌ هدفمند انجام دهید تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم متن پیامک خود را بر اساس گروه مخاطبین خود بنویسید.
بازاریابی پیامکی بیمه

3. شخصی‌سازی پیام‌ها

با ۶۰٪ تخفیف اسنپ بیمه، موبایلت رو بیمه کن، خیالت رو از هر نوع سرقت و خسارت راحت کن!
کد تخفیف: SNPY60
اعتبار: تا ۱۰ آبان
لینک خرید و فعال‌سازی:
ynck.ir/UkK
لغو11

متن تبلیغ بیمه در روزهای خاص سال

به عنوان عضوی از بازار بیمه که رقابت سنگینی در آن جریان دارد، مهم‌ترین موضوعی که به آن نیاز دارید، معرفی پلن‌های بیمه خود به مخاطبین بیشتر است. استفاده از یک پنل اس ام اس به شما این امکان را می‌دهد تا به بانک‌های غنی شماره تلفن دسترسی داشته باشید و ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

تبلیغات بیمه‌ای در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار موثر واقع خواهند شد، چرا که بسیاری از افراد روزانه زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌گذرانند و همین موضوع هم یک فرصت تبلیغاتی را برای کسب‌وکارهای مختلف ایجاد می‌کند.

تبلیغ بیمیتو در فضای مجازی

با گسترش استفاده افراد از اینترنت، بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای رقابتی مانند بیمه رواج پیدا کرده و از اهمیت زیادی برخوردار است. در میان انواع روش‌های تبلیغات، بازاریابی پیامکی با بازدهی بالا و هزینه‌های معقولی که دارد، مورد توجه انواع کسب‌وکارها به ویژه کارگزاران بیمه قرار گرفته، چرا که افزایش فروش بیمه و بهبود تجربه مشتریان را به دنبال خود دارد.
در صورتی که استفاده از پنل پیامکی بیمه را مناسب شرایط خود می‌دانید، می‌توانید انواع تعرفه پنل پیامکی در ملی پیامک را بررسی کنید یا از طریق تماس با شماره 02163404 داخلی 1 با کارشناسان فروش ملی پیامک ارتباط بگیرید. همچنین می‌توانید دیدگاه‌ها یا سوالات خود را کامنت بگذارید.

بیمه آسیا در همسایگی شما
تخفیف ایام، ویژه بدنه
بخشودگی جرائم ثالث
جشنواره عمر99
886103735-6
09121011498
خ شیراز شمالی

پیامک انبوه چیست؟ + مزایا،‌ معایب و روش‌های ارسال آنحتما بخوانید: پیامک انبوه چیست؟ + مزایا،‌ معایب و روش‌های ارسال آن

پیامک کد تخفیف بیمه

بعد از ده سال بازنشسته شوید!
بیمه تکمیلی درمان
دریافت اطلاعات بیشتر با ارسال عدد 1

ارسال پیامک زنده به ساکنین و رهگذران

بانک شماره موبایل برای بازاریابی پیامکی بیمه

2. امکان ارسال پیامک هدفمند برای تبلیغات بیمه

با وجود ظهور روش‌های جدید و نوین بازاریابی، هنوز هم تبلیغات محیطی از طریق بیلبوردهای سطح شهر و آگهی‌های تلویزیونی، بازدهی خوبی دارند. مهم‌ترین نکته در رابطه با این سبک‌های تبلیغاتی، رساندن نام برند شما به گوش افراد مختلف است. اگر بودجه کافی برای این سبک از بازاریابی را دارید، می‌توانید تبلیغات بیمه‌ای خود را به این روش هم انجام دهید.

تبلیغات محیطی کارگزاری‌های بیمه گران‌تر ار بازاریابی پیامکی بیمه است.

در چه مواردی می‌توانید از پیامک برای افزایش فروش و بهبود خدمات بیمه‌ای خود استفاده کنید؟ در ادامه چند نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه را مطرح می‌کنیم:

  • پیامکی را با امکان دریافت پاسخ برای مخاطب ارسال کنید و وجود یکی از خدمات را اطلاع‌رسانی کنید:

 

این آخرین فرصت امسالته!
بخشودگی 100% جرایم دیرکرد
+14%تخفیف خرید بیمه ثالث
کد14off
خرید از بیمه‌دات‌کام:
http://ylad.ir/A6xfXMO
لغو۱۱

تحلیل رقبا و نمونه‌های موفق در بازاریابی بیمه

متن پیامک خود را طوری تنظیم کنید که مخاطب را به انجام یک کار خاص دعوت کند.

  • قصد فروش بیمه‌نامه دارید؟ با ارسال لینک صفحه فروش سایت آن‌ها را به خرید آسان هدایت کنید.
  • به دنبال جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی هستید؟ لینک صفحات خود را برای مخاطب بفرستید.
  • در پی سنجش کیفیت خدمات بیمه‌ای مجموعه خود هستید؟ یک نظرسنجی پیامکی ایجاد کنید و مخاطب را به شرکت در این نظرسنجی دعوت کنید.

استفاده از منشی هوشمند در پنل اس ام اس بیمه به شما کمک می‌کند تا پاسخ‌های مرتبط با پیامک مشتریان را برای آن‌ها ارسال کنید.

نمونه‌های پیامک تبلیغاتی بیمه

موارد دیگری که می‌توانید در برنامه‌ریزی‌های خود مد نظر قرار دهید و در استراتژی خود در راستای بازاریابی پیامکی بیمه از آن‌ها استفاده کنید عبارت‌اند از:

  • ارائه پیشنهادات اختصاصی
  • یادآوری مهلت تمدید بیمه
  • اطلاع‌رسانی در مورد خدمات جدید
  • ارسال اطلاعات کوتاه و مفید
  • ارائه پیشنهاد مشاوره رایگان برای خرید بیمه
  • هدف‌گیری مشتریان بر اساس نیازهای آن‌ها
  • ارسال پیامک در زمان مناسب
  • استفاده از پیامک‌های دوطرفه
  • رعایت مقررات و احترام به حریم خصوصی مشتریان
  • پیگیری نتایج کمپین‌ها با استفاده از ابزارهای گزارش‌گیری مانند لینک ترکر

بهترین روش افزایش فروش بیمه: بازاریابی پیامکی بیمه

با ثبت موقعیت مکانی در گوگل، می‌توانید مشتریان دفتر بیمه خود را افزایش دهید. گاهی اوقات افراد در نقشه گوگل نزدیک‌ترین مراکز خدماتی مورد نظرشان را جست‌وجو می‌کنند. به علاوه ثبت لوکیشن به صورت کلی هم در نتایج جست‌وجوهای گوگل تاثیرگذار است. فقط فراموش نکنید که برای ثبت حتماً از کلماتی مانند «بیمه» یا «insurance» استفاده کنید و به ذکر نام دفتر خود بسنده نکنید.

ثبت موقعیت مکانی دفتر بیمه در گوگل مپس برای بازاریابی بیمه

با ایجاد یک تعامل دوطرفه از طریق پیامک، این امکان را در اختیار مشتریان قرار دهید که با ارسال برخی از کلیدواژه‌ها، پاسخ سوال خود را دریافت کنند. برای مثال، مشتریان می‌توانند با ارسال کد بیمه خود، از تاریخ انقضای بیمه اطلاع پیدا کند.

برای موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین دریافت بهترین بازدهی از بازاریابی پیامکی بیمه، بهتر است از استراتژی‌های موفق برندهای مطرح در صنعت بیمه کمک بگیرید. نمونه‌هایی از استراتژی‌های موفق در این زمینه به شرح زیر هستند:

دفترچه تلفن اختصاصی خود را ایجاد کنید

نتیجه استفاده کارگزاری‌های بیمه از گوگل ادز که با برچسب Sponsored توسط گوگل از سایر نتایج سرچ تفکیک می‌شوند.

نمونه بنر تبلیغ بیمه

تبلیغات محیطی و تبلیغات تلویزیونی

ارسال پیام‌های تبریک تولد یا ارسال کدهای تخفیف مناسبتی نیز می‌توانند باعث بهبود تعامل و افزایش وفاداری مشتری شوند. همچنین اگر خدمات بیمه‌ای دیگری را ارائه می‌کنید که مخاطب شما این خدمات را تهیه نکرده است، می‌توانید در موقعیت‌ها یا مناسبت‌های خاص، با ارسال یک کد تخفیف او را به استفاده از این بیمه دعوت کنید.

🎁 تا ۳۰۰هزارتومن تخفیف بیمه ثالث و بدنه در ازکی
حسین عزیز،
کد تخفیف شما:
w71jw8r
اعتبار تا آخر سال
خرید:
w.azki.com/pBLw63
لغو11

اطلاع‌رسانی فرصت ویژه برای دریافت بیمه

راه‌اندازی سایت

امکان ارائه خدمات پشتیبانی از طریق پیامک را فراهم کنید

پنل اس ام اس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا یک پایگاه داده مخصوص خود را ایجاد کنید و با افزودن اطلاعات مختلف مشتریان به این پایگاه، پیامک‌های خود را به صورت هدفمند ارسال کنید. اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، شغل و دفعات خرید بیمه‌نامه از شما، امکان ارائه خدمات دقیق‌تر به مشتریان را فراهم می‌کند.

پیامک‌های حاوی کد تخفیف را در موقعیت‌های مختلف ارسال کنید

نمونه فعالیت برند بیمیتو در صفحه اینستاگرام

استفاده از پیامک در صنعت بیمه، مانند بسیاری از سایر کسب‌وکارها، به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن سرعت بالا و گستردگی جامعه هدف، به امر رایجی تبدیل شده است. در واقع، پیامک تنها یک ابزار برای تبلیغات بیمه‌ای و افزایش فروش بیمه نیست. بلکه به کارگزاران بیمه کمک می‌کند تا تمام اطلاع‌رسانی‌ها و بسیاری از خدمات پشتیبانی خود را از طریق ابزارها و امکانات پنل پیامکی انجام دهند. در این مقاله، نگاهی به انواع روش‌های تبلیغات بیمه‌، به‌ویژه بازاریابی پیامکی بیمه و مزایای آن می‌اندازیم.

معرفی انواع بازاریابی برای دفاتر بیمه

از مناسبت‌ها و شرایط مختلف به بهترین شکل بهره بگیرید و پیامک‌های متناسب با شرایط روز را برای مخاطب بفرستید و با ارسال پیامک کد تخفیف، مخاطب را به خرید ترغیب کنید. برای مثال می‌توانید با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها، کد تخفیف بیمه بدنه خودرو را برای مخاطب خود ارسال کنید و او را به خرید بیمه برای سفری مطمئن دعوت کنید. همچنین می‌توانید با ارسال انواع تخفیف‌ها در مناسبت‌هایی مانند سالروز تولد، ارتباط بهتری با مشتریان ایجاد کنید.

فراخوان عمل در پیام‌های خود را فراموش نکنید

این‌روزها که افراد معمولاً زمان مراجعه حضوری به دفاتر بیمه را ندارند یا ترجیح می‌دهند که با صرف زمان و هزینه کمتر به هدف خود برسند، راه‌اندازی سایت برای هر کسب‌وکاری حرف اول را می‌زند. پس مانند خیلی از رقبا، وب‌سایتی را برای کارگزاری بیمه خود راه‌اندازی کنید و راحت‌ترین راه برای خرید را پیش پای مشتریان قرار دهید. برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود هم می‌توانید طراحی سایت را برون‌سپاری کنید و به مجموعه‌های متخصص سایت‌ساز بسپارید.

بازاریابی محتوا برای کارگزاران بیمه

از وب‌سرویس پیامکی و انواع افزونه‌های ارسال پیامک استفاده کنید و با اتصال وب‌سایت به سامانه ارسال پیامک، تجربه مشتریان را بهبود دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا امکان خرید یا تمدید بیمه‌نامه از طریق سایت خود را نیز فراهم کنید و با تسریع فرآیندها، مشتریان بیشتری جذب کنید. برای مثال می‌توانید روند ثبت‌نام در سایت خود را به افزونه‌های ورود با شماره موبایل مجهز کنید.

سایر استراتژی‌های تبلیغات بیمه

بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کند تا مخاطب هدف خود را جذب کنید و آن‌ها را به سمت خرید و استفاده از خدمات کسب‌وکار خود مانند بیمه ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه آتش‌سوزی، بیمه سرقت، بیمه گوشی موبایل و… هدایت کنید. می‌توانید بررسی کنید که کاربران چه نیازهایی دارند، چه سوالاتی درباره خدمات بیمه دارند و بیشتر چه مواردی را جستجو می‌کنند و درباره این موارد تولید محتوا کنید. انواع روش‌های بازاریابی محتوا عبارت‌اند از:

  • مقالات آموزشی درباره انواع بیمه
  • وبلاگ
  • ویدئوی آموزشی
  • کتاب الکترونیکی
  • اینفوگرافیک
  • خبرنامه ایمیلی و پیامکی

استفاده از تبلیغات گوگل ادز برای بیمه

تبلیغات گوگل ادز برای بازاریابی بیمه

پرکاربردترین ویژگی‌های سامانه‌های پیامکی برای دفاتر بیمه، امکان ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک مناسبتی، پیامک سررسید، ایجاد دفترچه تلفن پنل پیامکی و… است.

مزایای بازاریابی پیامکی در صنعت بیمه

نگار عزیز،
تولدت مبارک!
هدیه ما به مناسبت تولدت، کد تخفیف دریافت بیمه بدنه خودرو یا بیمه موبایله!
بدنه: b8376
موبایل: M98b
خرید با مراجعه به وب‌سایت

شخصی سازی متن اس ام اس بیمه

طراحی سایت برای بازاریابی پیامکی بیمه

نمونه بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه ازکی

بازاریابی پیامکی بیمه

🍉 کدهای “یلدای پرتخفیف ازکی” برای شما فعال شد
w.azki.com/mzEqgO
لغو11

به سایت‌ها و صفحات مجازی پربازدید درخواست همکاری در فروش بدهید. می‌توانید صفحات مجازی شبکه‌های اجتماعی مختلف (یوتیوب، اینستاگرام، کانال‌های تلگرام، لینکدین، توییتر و..) را رصد کنید، مرتبط‌ترین‌ها را شناسایی کنید و از آن‌ها بخواهید تا خدمات بیمه شما را تبلیغ کنند. در نهایت هم به ازای هر یک نفری که از طریق تبلیغات این صفحات جذب بیمه شما شده باشد، مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات بنری

می‌توانید با استفاده از این قابلیت یا ماژول «پیامک سررسید» مهلت تمدید بیمه‌نامه‌ها را به مشتریان خود یادآوری کنید. به‌علاوه می‌توانید بازه‌های زمانی مشخصی را برای ارسال پیامک‌های یادآور تنظیم کنید تا پیام یادآوری تمدید در چند نوبت برای مخاطب شما ارسال شود.

5. خدمات پشتیبانی از مشتریان

نمونه‌هایی از دفاتر بیمه ثبت‌شده در Google Maps در محله کریم‌خان

موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402حتما بخوانید: موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

تبلیغات پیامکی از مزایای گسترده‌ای برای کسب‌وکارهای مختلف برخوردارند. در این بخش، به مهم‌ترین مزایای استفاده از پیامک در صنعت بیمه می‌پردازیم:

1. دسترسی به جامعه مخاطبین گسترده

فرآیندهای مختلف را برای مشتریان خود آسان‌تر و سریع‌تر کنید! تا جای ممکن، ارسال پیامک‌های خودکار، منشی هوشمند و پشتیبانی پیامکی را جایگزین پشتیبانی تلفنی کنید. سرعت بالا در ارائه خدمات پشتیبانی، مزیتی‌ست که می‌تواند مخاطب را به سمت استفاده از خدمات بیمه شما سوق دهد.

بازاریابی پیامکی لجستیک: کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی در حمل و نقلحتما بخوانید: بازاریابی پیامکی لجستیک: کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی در حمل و نقل

سایت خود را به وب‌سرویس پیامکی مجهز کنید

برای اینکه هرچه سریع‌تر در جایگاه‌ نخست موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید، از گوگل ادز استفاده کنید. چرا که قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل به معنای ورودی بیشتر و افزایش فروش است. برای استفاده از گوگل ادز، می‌توانید از تجربه و مهارت مجموعه‌های متخصص این امر استفاده کنید و با تبلیغات گوگل در لحظه چند برابر بفروشید!

برندسازی در شبکه‌های اجتماعی

مثلا برای شروع بازاریابی بیمه در اینستاگرام و تلگرام می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • معرفی انواع بیمه‌های مختلف (با عکس‌های باکیفیت و کپشن‌های جذاب)
  • تولید محتوای ویدیویی تاثیرگذار و مرتبط
  • برگزاری مسابقه برای برندینگ و افزایش فالوور
  • اطلاع‌رسانی اخبار و تخفیف‌ها
  • ارتباط و تعامل مستقیم با مشتری

ثبت موقعیت مکانی دفتر بیمه خود در Google Maps

احتمالاً تا به حال با پوسترهای تبلیغاتی در سایت‌های پربازدید یا تبلیغات در اپلیکیشن‌ها مواجه شده‌اید؛ تبلیغات بنری دقیقاً به همین معنا هستند. می‌توانید خدمات بیمه خود را در وب‌سایت‌های پربازدید و اپلیکیشن‌های مختلف تبلیغ کنید. برای مثال، می‌توانید تبلیغ بیمه بدنه خودرو را در سایت‌های خرید و فروش اتومبیل انجام دهید.

نمونه بنر تبلیغ بیمه

نمونه پست قرعه‌کشی منتشرشده در اینستاگرام برند ازکی

استراتژی‌های موفق برای تبلیغات پیامکی بیمه

ارسال پیامک انبوه به این معنا نیست که باید لزوماً متن یکسانی را برای تمام مخاطبین ارسال کنید. می‌توانید با ارسال پیامک با نام و نام خانوادگی، صمیمیت بیشتری را با مخاطب خود ایجاد کنید.

ارسال پیامک‌های مناسبتی

می‌توانید نمونه‌های پیامک تولد را در مقاله «متن اس ام اس تبریک تولد» مشاهده کنید.

4. ارسال پیامک‌های یادآور

یکی از روش‌های رایج و پربازده برای افزایش فروش بیمه، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی اقساط بیمه به کمک پنل پیامکی است.. پنل اس ام اس به کارگزاران بیمه کمک می‌کند تا مجموعه خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و همچنین با استفاده از ابزارهای مختلف، اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای مشتریان خود ارسال کنند.

درست است که تقریباً هر فردی به استفاده از یکی از خدمات بیمه احتیاج دارد، اما اگر بازاریابی را با وجود گستردگی بازار بیمه و سیر افزایشی تبلیغات کارگزاران مختلف جدی نگیرید، ممکن است به مرور شاهد افت فروش باشید. از همین رو نیاز است تا انواع مختلف راه‌های تبلیغات بیمه‌ای مانند بازاریابی پیامکی بیمه را بشناسید و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. یافتن بهترین روش بازاریابی بیمه به شما کمک می‌کند تا با به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها، بیشترین بازدهی را دریافت کنید. برخی از راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش بیمه به شرح زیر هستند:

راه‌اندازی سایت