اطلاع‌رسانی جابجایی فروشگاه با راهکاری ارزان و سریع

تقریبا ۸۰ درصد بزرگسالان سراسر جهان تلفن همراه دارند که بعد از دریافت اس‌ام‌اس حداکثر تا سه دقیقه آن را می‌خوانند؛ بنابراین ارسال پیامک احتمال دیده شدن اطلاع‌رسانی را افزایش می‌دهد. اگر یک کسب‌وکار مشتریان بسیاری داشته باشد، اهمیت آگاهی دادن افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل در صورت تغییر مکان از سامانه پیامک به‌عنوان یک راهکار ساده و در دسترس استفاده کنید.

در این مقاله به بررسی اهمیت اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه با پنل پیامکی و روش‌های قابل انجام آن پرداختیم. جابجایی مکان فروشگاه برای هر بیزینسی با تعداد مختلفی از مشتریان اتفاق می‌افتد. اطلاع‌رسانی برای حفظ ارتباط با مشتری و نشان دادن اهمیت آن‌ها کاربرد دارد. همین‌طور از اتلاف وقت افراد برای مراجعه به آدرس جدید فروشگاه جلوگیری می‌کند.

برای اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه با ارسال پیامک روش‌های متفاوتی در دسترس است که براساس استراتژی‌های بازاریابی انتخاب می‌شوند. فرستادن پیام کوتاه براساس محله، کد پستی، مشاغل و اصناف، شهر و استان، BTS و LBS انجام می‌شود که روش دسترسی به هر یک از آن‌ها با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی امکان‌پذیر است.

جابه‌جایی فروشگاه احتمال از دست دادن تعدادی از مشتریان وفادار را افزایش می‌دهد که در بعضی مواقع منجر به ایجاد بحران در فروشگاه می‌شود. به همین دلیل اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه یکی از مهم‌ترین اقدامات هر کسب‌وکار بعد از تغییر مکان است. ارسال پیامک یکی از روش‌های ارزان و قابل دسترس برای اعلان‌ها به شمار می‌رود؛ بنابراین استفاده از پنل‌های پیامکی راهکار مناسبی است. این کار براساس نیاز فروشگاه با روش‌های مختلف مکانی، جنسیت و مشاغل انجام می‌شود. بهترین روش‌های ارسال پیامک به‌همراه بهترین نمونه‌های متن پیامک اطلاع رسانی را در ادامه این مطلب مطالعه کنید.

ارسال پیامک؛ یکی از شیوه‌های ارزان اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه

تنوع بالای روش‌های ارسال پیامک برای اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه

ارسال پیامک منطقه‌ای؛ راهی برای ارسال پیامک باتوجه‌به کدپستی

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف یکی از روش‌های رسیدن به مشتریان واقعی است. در واقع اطلاع‌رسانی از طریق پنل sms یکی از راه‌های اجرای قیف فروش در بازاریابی است که به افزایش فروش و ایجاد مشتریان وفادار می‌رسد.

«شعبه جدید فروشگاه *** در شهر گرگان افتتاح شد. خوشحال می‌شویم که در روز افتتاحیه در تاریخ 12 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 همراه ما باشید. به مناسبت افتتاحیه شعبه جدید، کالای موردعلاقه‌تان را با 15درصد تخفیف بخرید.»، «تنها ۲۴ ساعت دیگر تا افتتاح اولین فروشگاه… در نشانی … فردا با سورپرایزی ویژه منتظر شما هستیم.»

ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای فروشگاه‌های بزرگ با مخاطبان بی‌شمار هزینه‌بر است؛ بنابراین برای مدیریت هزینه‌های کسب‌وکار به‌ویژه بعد از جابجایی بهتر است که در هدف‌گذاری ارسال پیامک هوشمندانه‌تر رفتار کنید. در مرحله اول مشتریان وفادار را برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی انبوه انتخاب کنید. مشتریان وفادار بزرگ‌ترین شانس شما برای فروش و شناخته‌شدن در را ایجاد می‌کنند.

در مراحل بعد باتوجه‌به نوع محصول و خدمات و همین‌طور براساس استراتژی‌های بازاریابی از ارسال پیامک‌ به روش‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال از ارسال پیامک با محدوده مکانی یا براساس جنسیت استفاده کنید. اگر بودجه بازاریابی مناسب باشد از روش‌های دیگر نیز برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی جابجایی فروشگاه استفاده کرد. البته انتخاب وب‌سرویس پنل پیامکی مناسب در کاهش هزینه‌ها و هدف‌گذاری مناسب تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

فراز اس‌ام‌اس؛ بهترین انتخاب برای استفاده از مزیت‌های اطلاع‌رسانی با ارسال پیامک

فراموش نکنید که هر چه توجه به مشتریان بیشتر باشد، میزان جذب آن‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ این اصل در همه استراتژی‌های مارکتینگ آنلاین و آفلاین در نظر گرفته می‌شود. اطلاع از تغییر مکان توسط مشتری تصویر نامطلوبی از کسب‌وکار برای فرد ایجاد می‌کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل برای گروه خاصی از مخاطبین و مشتریان خود از ارسال پیامک برای اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه استفاده کنید.

با این روش ارسال sms به‌طور خودکار به افرادی که وارد یک منطقه مکانی می‌شوند، پیامک ارسال کنید. برای مثال افراد نزدیک به ایستگاه‌های نمایشگاه کتاب برای بازدید از غرفه‌های این مکان و خرید کتاب دعوت می‌شوند.

نمونه متن پیامکی برای اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه

در این روش ارسال پیامک فراز اس‌ام‌اس به افرادی که در 10 هفته گذشته در یک منطقه خاص بودند، پیامک می‌فرستید. افراد در محدود پتانسیل تبدیل شدن به لید را دارند؛ یعنی فرصت مناسبی برای جذب مشتریان وفادار و مخاطبان بیشتر به شمار می‌روند. در صورت آشنا نبودن با مفهوم لید مقاله «لید چیست» را مطالعه کنید.

ارسال پیامک مکان محور (LBS)؛ روشی برای جذب نزدیک‌ترین مخاطبان بالقوه

در صورت داشتن سایت برای فروشگاه، از شماره‌ تلفن‌های ذخیره شده در افزونه دیجیتس برای دستیابی به کاربران و مشتریان خود استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با روش‌های ارسال پیامک در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

در متن پیامک اطلاع‌رسانی جابجایی فروشگاه حتما نام فروشگاه، آدرس جدید، روز و ساعت کاری و تخفیف‌های ویژه به مناسبت تغییر مکان را اعلام کنید. همین‌طور می‌توان با درج لینک لوکیشن، مشتریان را برای پیدا کردن آدرس جدید راهنمایی کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی به‌طور‌معمول نمونه متن‌های از پیش آماده شده را در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهند؛ البته تغییرات دلخواه هر کسب‌وکار در متن پیامک‌های اطلاع‌رسانی اعمال می‌شود. در ادامه چند نمونه از متن‌های تبلیغاتی فراز اس‌ام‌اس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده پنل sms را مشاهده می‌کنید.

یکی از روش‌های ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی استفاده از افزونه پیامک ووکامرس است که برای پیگیری محصول نیز کاربرد دارد. این افزونه تاثیر بسیاری بر عملکرد مطلوب سایت و افزایش تجربه مشتری می‌گذارد.

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف؛ روشی برای رسیدن به مشتریان واقعی

ارسال پیامک؛ یکی از روش های ارزان و در دسترس برای اطلاع‌رسانی

روش‌های ارسال پیامک در اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه

اجرای هر یک از روش‌های ارسال پیامک نیازمند دسترسی به بانک شماره موبایل است؛ شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند تا خدمات بی‌نقضی را در اختیار کسب‌وکارها قرار بدهند. فراز اس‌ام‌اس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی است که مزیت‌هایی مثل بازگشت وجه  ۳۰ روزه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال استفاده از تبلیغات انبوه هستید، از متخصصین فراز اس‌ام‌اس مشاوره رایگان دریافت کنید.

بررسی نحوه اطلاع رسانی جابجایی فروشگاه در مجله فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از روش‌های مختلف مثل ارسال sms براساس مکان، تاریخچه تردد افراد، کد پستی، جنسیت، شهر و استان، مشاغل و اکسل مخاطبین انجام‌ می‌گیرد. انتخاب هر یک از این روش‌ها براساس بودجه کسب‌وکار و اهداف بازاریابی آن‌ انجام می‌شود.

«بالاترین سطح خدمات را در شعبه جدید … در تاریخ …و آدرس … تجربه کنید. با حضورتان هدیه ارزشمند افتتاحیه نیز به شما تعلق خواهد گرفت.”، “اکنون بهترین خدمات[نوع خدمات] در شهر(منطقه) شما است! در [تاریخ] در [محل برگزاری] از افتتاحیه بزرگ سالن مورد علاقه خود دیدن کنید. این رویداد در [زمان] شروع می شود.»

ارسال پیامک باتوجه‌به مکان افراد یکی از روش‌های متداول برای تبلیغات پیامکی است. با استفاده از این روش حتی ساکنین کوچه‌های اطراف فروشگاه نیز از تغییر مکان آگاه می‌شوند. اگر کسب‌وکارتان به محدوده خاصی ارتباط بیشتری دارد، از فیلتر شهر یا استان برای ارسال اس‌ام اس اطلاع‌رسانی انبوه استفاده کنید.

ارسال پیامک اطلاع‌رسانی تغییر مکان براساس مشاغل

ارسال پیامک افراد در محدوده (BTS)؛ ایجاد مخاطبان لید

استفاده از متن‌های پیامکی جذاب برای اطلاع‌رسانی؛ افزیش تاثیر sms

ارسال sms تغییر مکان به همه مشتریان برای همه کسب‌وکارهاضروری نیست

اگر فروشگاه شما خدمات یا محصولی برای صنف خاصی تولید می‌کند، بهترین راه ارسال پیامک انبوه استفاده از بانک شماره‌های موجود است. شماره صنف موردنظر را دریافت و براساس آن جابجایی فروشگاه را اطلاع‌رسانی کنید.