استفاده از پشتیبانی آنلاین ایرانسل
دیدن پیامکهایی مثل، اعتبار شما یا بسته شما رو به پایان است همیشه حس بدی داشته و دارد. تمامی اپراتورها مانند ایرانسل برای کاربران خود از این قبیل پیامکها ارسال میکنند تا کاربران خود را آگاه کنند. در این پیامکها اطلاعات دقیقی از میزان بسته آورده نشده است. برای استعلام اینترنت ایرانسل میتوانید از روشهایی نظیر استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، وبسایت ایرانسل من، استفاده از کدهای دستوری یا پشتیبان آنلاین کمک بگیرید.
پرسشهای پر تکرار
معمولاً تمام اپراتورهای تلفنهای همراه شما را از وضعیت سیم کارت خود مانند مانده حساب، مانده اعتبار و باقیمانده بسته اینترنت آگاه میکنند. اپراتور ایرانسل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هنگامی که بسته اینترنت شما رو به اتمام باشد پیامکی را برای آگاهی شما میفرستد. اما اطلاعاتی که اپراتورها با پیامکها در اختیار شما میگذارند اطلاعات دقیقی نیستند. برای این که بتوانید استعلام اینترنت ایرانسل خود را کاملاً دقیق داشته باشید باید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید.
اپلیکیشن ایرانسل من، اپلیکیشنی است که ایرانسل برای کاربران خود طراحی کرده تا آنها بتوانند با دانلود و نصب آن به تمامی اطلاعات دسترسی داشته و به راحتی انواع بستههای پیشنهادی و جدید ایرانسل را مشاهده کنند. اپلیکیشن ایرانسل من را میتوانید برای گوشیهای اندروید و (ios) دانلود کرده و استفاده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید به سایت ایرانسل مراجعه کرده و نسخه مورد نظر منطبق با گوشی تلفن همراه خود را انتخاب کنید. بعد از دانلود و نصب این برنامه باید ثبت نام کنید تا اجازه ورود به برنامه را داشته باشید.