ارسال پیام انتخاباتی 1400 : 🔥 تأثیرگذارترین روش تبلیغات کاندیدها
امتیاز به این مطلب
در هر بار ارسال فقط می توانید یک منطقه را انتخاب نمایید. در این قسمت ، ابتدا متن پیامک را بنویسیدو دکمه مرحله بعد را بزنید.
در ابتدا بهتر است با مفهوم ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس بیشتر آشنا شویم:
ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات چگونه است؟
لینک یکی از مطالب منتشر شده در خبرگزاری، در پیامک دوم میتواند قرار بگیرد.
همشهری گرامی؛ سلام و احترام
اگر توفیق خدمت به شما را داشته باشم، وضعیت اختصاص مجوز ساخت و ساز در منطقهی ۴ را بهبود چشمگیری خواهم داد. برنامهی اجرایی من را میتوانید از لینک زیر مطالعه فرمایید:
اگر شما امکان طراحی سایت ندارید، میتوانید به کمک رپرتاژ آگهی در خبرگزاریها، برنامهی خود را به مخاطبین ارائه کنید.
اطلاع رسانی پیامکی حضور در انتخابات ۱۴۰۰ معمولا با یک پیامک اولیه آغاز میشود:
نماینده شما در انتخابات ۱۴۰۰
اسم و فامیل ؛ کد انتخاباتی
عابران غذا را دریافت کرده و یک مرتبه اسم شما را میشوند. حتی ممکن است بروشور تبلیغاتی شما را نیز دریافت کنند.
شهروند گرامی سلام؛ امیر حبیبی هستم نماینده انتخابات ۱۴۰۰
لطفا جهت بهبود وضعیت تأمین مرغ و گوشت شهرمان، به من فرصت خدمتگزاری دهید.
پیامک بعدی میتواند ائتلاف شما با دیگر کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا را اطلاع دهد:
ما بعد از ۱۰+ سال سرویسدهی با کیفیت به کاندیداهای محترم انتخاباتی، نکات مهم و کلیدی زیر را برای شما گردآوری کردهایم تا کمپین هرچه موفقتری را داشته باشید:
در پیامک حتماً به نام و نام خانوادگی و کد نامزد انتخاباتی اشاره کنید.
به ساعات ارسال پیامک خود دقت کنید. ساعات انتهایی روز از ساعت ۴ به بعد، احتمال به اشتراک گذاری نظرات فرد با خانواده را بیشتر کرده و ساعات ابتدایی روز (ساعت ۹ صبح)، شانس اشتراک گذاری نام نماینده با دوستان و همکاران را بیشتر میکند.
در نوشتن متن پیامک به فرهنگ ها، علایق و سبک زندگی مردم شهر آن نماینده دقت کنید. تا نماینده به نیک نامی یاد شود.
سعی کنید از خط پیامکی با حداکثر ۱۰ الی ۱۲ رقم استفاده کنید. طبیعی است هر چه خط پیامکی شما کوتاه تر باشد اعتبار بیشتری در ذهن دریافت کننده خواهید داشت.
برای بازخورد بیشتر پیامک، می توانید ارسال از همان روزهای اول مهلت تبلیغات انتخاباتی شروع کرده و در انتهای این مدت زمان نیز اقدام به ارسال مجدد پیامک برای یادآوری نام و کد نماینده نمایید.
در هنگام خرید به قیمت پیامک ارایه شده، اپراتور پیامکی و ارزش افزوده نهایی دقت داشته باشید و از گزارش درست پنل مطمئن شوید. به یاد داشته باشید در گزارش ارسال پیامک، اطمینان از صحت ارسال بویژه در حجم ارسال بالا، مورد بسیار دشواری است.
سوالات متداول:
چرا ارسال پیامک انتخاباتی این میزان تأثیرگذار است؟
شما در ارسال پیامک جهت تبلیغات انتخاباتی به تعداد بالایی کاربر (مثلا بیش از ۵۰ هزار نفر) پیام ارسال میکنید. این پیام میتواند در سطوح حرفهای تر، برای گروه خاصی از مخاطبین ارسال شود.
اولین دلیل تأثیرگذاری زیاد آن است. این روزها همهی افراد تلفن همراه دارند. طبق آمارها نرخ باز شدن پیامهای مرتبط به انتخابات، بالای ۹۸% است. این میزان مشاهده و درگیری با پیام را، در هیچکدام از روشهای تبلیغاتی انتخاباتی نخواهید داشت.
ارسال دکل ایرانسل؛ اطلاعرسانی به عابرین در خیابان
اطلاع رسانی حضور در انتخابات
بیان اهداف
اعلام رسمی ائتلافها و همکاریها
آگاهیبخشی درباره برنامههای اجرایی بعد از پیروزی در انتخابات
یادآوری کد انتخاباتی و نام در روزهای پایانی
دعوت به عضویت در گروههای تلگرامی و واتس اپی انتخاباتی
حال شما در ۳ روز آینده میتوانید به یاری سامانه پیامک ویژه انتخابات پیامک سفید، با ارسال پیام به کسانی که از آن ناحیه عبور کردهاند، در خاطرشان تا روز انتخابات، باقی بمانید.
لیست تمامی اعضای این ائتلاف را از لینک زیر ملاحظه کنید:
منتظر دیدار شما در پای صندوقهای رأی در روز ۲۸ خرداد هستم