ارسال پیام انتخاباتی 1400 : 🔥 تأثیرگذارترین روش تبلیغات کاندیدها

امتیاز به این مطلب

ما در پیامک سفید، بیش از ۱۰ سال است که در ایام انتخابات، در کنار شما هستیم. تیم پشتیبانی حرفه‌ای ما، همه روزه از صبح تا شب، در تمام مراحل در کنار شما هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید

در هنگام استفاده از این قابلیت، شما دسترسی کامل به شهرهای بزرگ دارای کد پستی و همچنین تمام شهرها و بخش های یک استان را دارید. همچنین می توانید بر روی ارسال خود فیلتر شماره موبایل مورد نظرتان را نیز اعمال نمایید برای مثال می توانید مشخص کنید تنها شماره های ۹۱۵ کد ۱۳۰ پیام شما را دریافت کنند.

او برای اطلاع‌رسانی به مشاورین املاک، به کمک این ویژگی، می‌تواند پیام شخصی‌سازی‌شده‌ی زیر را ارسال کند:

کاندیداهای دارای برنامه تبلیغات، معمولا برای اطلاع رسانی انتخاباتی با این اهداف پیامک ارسال می‌کنند:

به هیچ وجه! اگر بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، مقایسه‌ی دقیقی داشته باشد، به این نتیجه میرسید که ارسال پیامک انبوه در کنار تأثیرگذاری بسیار بالای آن، بسیار بسیار به صرفه است. ضرب و تقسیم کنید تا به شما ثابت شود!

فعال سازی سامانه پیامک انتخاباتی سخت است؟

کد انتخاباتی : ۳۸۴۶۷۵۴

خدمت‌گزار شما » اسم و فامیل بهمراه کد انتخاباتی

چرا باید به شکل جدی از سامانه پیامک انتخابات ۱۴۰۰ استفاده کنید؟

 

مثلا نماینده‌ی فرضی، در کمپین انتخاباتی خود، توجه ویژه‌ای به ساخت و ساز و موارد مرتبط به آن داشته است. او برنامه‌های تازه‌ای را برای بهبود وضعیت ساخت و ساز در شهر خود ارائه کرده است.

 

ارسال به کمک نقشه‌ی گوگل – روشی خلاقانه و موثر!

 

بر طبق آمارها، در دوره‌های پیشین انتخابات ، به طور میانگین بیش از ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (دویست میلیون) پیامک در هر دوره ارسال شده است. این عدد حاکی از تأثیر بسیار بالای این روش تبلیغاتی است.

 

فعالان شغل‌های مختلف؛ هدفمندی هوشمندانه انتخاباتی

از آنجایی که نمایندگان انتخابات ۱۴۰۰، مناطق مختلف شهر خود را تفکیک کرده و در هر منطقه، برنامه‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنند، این ویژگی از سامانه ارسال پیامک انتخاباتی فرصت بسیار خوبی است که هرچه هدفمندتر اطلاعیه‌های خود را به مخاطبین ارسال کنید.

مثلا:

  • ارسال از روی نقشه گوگل و موقعیت جغرافیایی
  • ارسال براساس منطقه و کد پستی ( مثلا منطقه ۴ تهران)
  • ارسال براساس مشاغل و اصناف
  • ارسال به افرادی که ۷ روز گذشته، از یک منطقه عبور کرده اند
  • و..
برخی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ۱۴۰۰، برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات در انتخابات، نیاز به دسته‌بندی مخاطبین براساس شغل‌های مختلف دارند.

ارسال از نقشه گوگل برای چند شهر بزرگ شامل شهرهای ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، زنجان، دزفول، شیراز، قم، کرج و مشهد مشخص شده است.

جهت مطالعه روی لینک زیر بزنید: domain.ir

در این پیامک نامزد انتخاباتی در واقع مخاطب را به یک صفحه‌ی دیگر منتقل می‌کند. این صفحه می‌تواند یک کانال/گروه تلگرامی یا واتس اپی و یا به صورت حرفه‌ای‌تر، یک صفحه اینترنتی باشد.

 

در مرحله‌‎ی دوم، کاندیدا پس از چند روز، می‌تواند برنامه‌ی خود را به مخاطبین ارائه کند:

 

تصور کنید که شاغلین فعال در این حوزه با دریافت این پیامک، چه احساس مثبتی خواهند داشت! قطعا هدفمندی‌های این چنینی شما را به کسب پیروزی در انتخابات بیش از دیگران، نزدیک خواهد کرد.

در ۲ دوره اخیر انتخابات، بطور میانگین ۲۰۰ میلیون پیامک ارسال شده است. بسیاری از نمایندگان فعلی، در زمان انتخابات از ارسال پیامک کمک گرفته‌‍اند. چرا؟ مقاله را بخوانید

آیا هزینه‌ی ارسال اس ام اس در ایام انتخابات گران است؟

اسم و فامیل ؛ کد انتخاباتی

 

نکات طلایی برای موفقیت بالا در ارسال پیامک در انتخابات

قیمت پایین در برابر حجم بالای ارسال! نرخ ارسال پیامک، در مقایسه با تبلیغات کلیکی، یا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بسیار پایین است. این مزیت را در مقابل نرخ باز شدن بالای ۹۸% قرار دهید. چرا نباید از این روش به شکل جدی و گسترده استفاده نکنید؟!

روش کار به این صورت است که روی منطقه مورد نظر خود کلیک می کنید، در باکس باز شده تعداد کل شماره های موجود در آن منطقه به شما نمایش داده می شود.

ارسال پیامک انتخاباتی: با تأثیرگذار ترین روش تبلیغات در 5 سال گذشته آشنا شوید!

همانطور که در مطلب راهنمای کامل و بروز تبلیغات انتخاباتی ۱۴۰۰ به اهمیت بسیار زیاد ارسال پیامک اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم به شکل ساده و کامل، درباره‌ی شیوه‌‎های تأثیرگذار اس ام اس انتخاباتی بخوانیم.

domain.ir

برای مطالعه بهترین نمونه‌های متن پیامک انتخاباتی کلیک کنید!

چه مواردی را در پیامک اطلاع رسانی می‌کنیم؟

چه مواردی را در پیامک اطلاع رسانی می‌کنیم؟

شهروند گرامی، در این دوره انتخابات، توفیق خدمت به شما را دارم.

 

لینک سایت www.domain.ir

تصور کنید یکی از برنامه‌های تبلیغاتی شما، پخش شام در منطقه‌ای از شهرتان است. شما در آن ناحیه‌ی خاص، بنر و استند قرار داده و تیم شما ضمن معرفی‌تان به شهروندان، غذا پخش می‌کنند.

شما به کمک هر یک از روش‌های بالا که در ادامه درباره هرکدام بیشتر صحبت می‌کنیم، می‌توانید طیف گسترده‌ای از مخاطبین را برای ارسال اس ام اس در ایام انتخابات مورد هدف قرار دهید.

شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات نیاز به روشی هوشمندانه دارید. در این روش، شما براساس یک محدوده‌ی خاص جغرافیایی، می‌توانید به مخاطبین خود، پیامک انبوه ارسال کنید.

همشهری عزیز؛ تصمیم بر آن شد که با کاندیداهای «اسامی کاندیداها» یک ائتلاف تشکیل دهیم تا در اجرای برنامه‌های آینده، یکصدا و همراستا باشیم.

 

 

ارسال اس ام اس انتخاباتی براساس منطقه و کد پستی

ماندگاری بالا. همچنین پیامک‌های ارسالی شما، تا روز رأی‌گیری، در تلفن همراه مخاطب باقی می‌ماند. این یعنی اگر به میزان کافی جذاب بوده باشید، حتما زمان رأی‌گیری کد انتخاباتی شما را از داخل پیامک، یادداشت خواهد کرد.

مثلا چنین متنی را ارسال می‌کنید:

شکوفایی استعداد کودکان شهرمان به کمک برنامه‌ی مدون « اسم و فامیل »

 

روش های مهم موثر تبلیغات پیامکی در انتخابات

شما می توانید با انتخاب منطقه مورد نظرتان از بین شماره های موجود، تعداد مناسب ارسال خود را انتخاب نمایید. در این قسمت از ارسال می توانید چندین منطقه را انتخاب نمایید.

[کل: ۶ میانگین: ۴.۲]

در هر بار ارسال فقط می توانید یک منطقه را انتخاب نمایید.
در این قسمت ، ابتدا متن پیامک را بنویسیدو دکمه مرحله بعد را بزنید.

ارسال اس ام اس انتخاباتی براساس منطقه و کد پستی

در ابتدا بهتر است با مفهوم ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس بیشتر آشنا شویم:

ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات چگونه است؟

لینک یکی از مطالب منتشر شده در خبرگزاری، در پیامک دوم می‌تواند قرار بگیرد.

همشهری گرامی؛ سلام و احترام

اگر توفیق خدمت به شما را داشته باشم، وضعیت اختصاص مجوز ساخت و ساز در منطقه‌ی ۴ را بهبود چشمگیری خواهم داد. برنامه‌ی اجرایی من را می‌توانید از لینک زیر مطالعه فرمایید:

اگر شما امکان طراحی سایت ندارید، می‌توانید به کمک رپرتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها، برنامه‌ی خود را به مخاطبین ارائه کنید.

 

 

 

اطلاع رسانی پیامکی حضور در انتخابات ۱۴۰۰ معمولا با یک پیامک اولیه آغاز می‌شود:

نماینده شما در انتخابات ۱۴۰۰

اسم و فامیل ؛ کد انتخاباتی

عابران غذا را دریافت کرده و یک مرتبه اسم شما را می‌شوند. حتی ممکن است بروشور تبلیغاتی شما را نیز دریافت کنند.

 

شهروند گرامی سلام؛ امیر حبیبی هستم نماینده انتخابات ۱۴۰۰

لطفا جهت بهبود وضعیت تأمین مرغ و گوشت شهرمان، به من فرصت خدمت‌گزاری دهید.

پیامک بعدی می‌تواند ائتلاف شما با دیگر کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا را اطلاع دهد:

ما بعد از ۱۰+ سال سرویس‌دهی با کیفیت به کاندیداهای محترم انتخاباتی، نکات مهم و کلیدی‌ زیر را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا کمپین هرچه موفق‌تری را داشته باشید:

  • در پیامک حتماً به نام و نام خانوادگی و کد نامزد انتخاباتی اشاره کنید.
  • به ساعات ارسال پیامک خود دقت کنید. ساعات انتهایی روز از ساعت ۴ به بعد، احتمال به اشتراک گذاری نظرات فرد با خانواده را بیشتر کرده و ساعات ابتدایی روز (ساعت ۹ صبح)، شانس اشتراک گذاری نام نماینده با دوستان و همکاران را بیشتر می‌کند.
  • در نوشتن متن پیامک به فرهنگ ها، علایق و سبک زندگی مردم شهر آن نماینده دقت کنید. تا نماینده به نیک نامی یاد شود.
  • سعی کنید از خط پیامکی با حداکثر ۱۰ الی ۱۲ رقم استفاده کنید. طبیعی است هر چه خط پیامکی شما کوتاه تر باشد اعتبار بیشتری در ذهن دریافت کننده خواهید داشت.
  • برای بازخورد بیشتر پیامک، می توانید ارسال از همان روزهای اول مهلت تبلیغات انتخاباتی شروع کرده و در انتهای این مدت زمان نیز اقدام به ارسال مجدد پیامک برای یادآوری نام و کد نماینده نمایید.
  • در هنگام خرید به قیمت پیامک ارایه شده، اپراتور پیامکی و ارزش افزوده نهایی دقت داشته باشید و از گزارش درست پنل مطمئن شوید. به یاد داشته باشید در گزارش ارسال پیامک، اطمینان از صحت ارسال بویژه در حجم ارسال بالا، مورد بسیار دشواری است.

 سوالات متداول:

چرا ارسال پیامک انتخاباتی این میزان تأثیرگذار است؟

شما در ارسال پیامک جهت تبلیغات انتخاباتی به تعداد بالایی کاربر (مثلا بیش از ۵۰ هزار نفر) پیام ارسال می‌کنید. این پیام می‌تواند در سطوح حرفه‌ای تر، برای گروه خاصی از مخاطبین ارسال شود.

اولین دلیل تأثیرگذاری زیاد آن است. این روزها همه‌ی افراد تلفن همراه دارند. طبق آمارها نرخ باز شدن پیام‌های مرتبط به انتخابات، بالای ۹۸% است. این میزان مشاهده و درگیری با پیام را، در هیچکدام از روش‌های تبلیغاتی انتخاباتی نخواهید داشت.

 

ارسال دکل ایرانسل؛ اطلاع‌رسانی به عابرین در خیابان

 

اطلاع رسانی حضور در انتخابات بیان اهداف
اعلام رسمی ائتلاف‌ها و همکاری‌ها آگاهی‌بخشی درباره برنامه‌های اجرایی بعد از پیروزی در انتخابات
یادآوری کد انتخاباتی و نام در روزهای پایانی دعوت به عضویت در گروه‌های تلگرامی و واتس اپی انتخاباتی

حال شما در ۳ روز آینده می‌توانید به یاری سامانه پیامک ویژه انتخابات پیامک سفید، با ارسال پیام به کسانی که از آن ناحیه عبور کرده‌اند، در خاطرشان تا روز انتخابات، باقی بمانید.

لیست تمامی اعضای این ائتلاف را از لینک زیر ملاحظه کنید:

منتظر دیدار شما در پای صندوق‌های رأی در روز ۲۸ خرداد هستم