به عنوان نمونه شما اگر تصمیم به چاپ بروشور به تعداد زیاد بگیرید، در خوشبینانه ترین حالت و پایین ترین قیمت حدود 1 میلیون تومان هزینه دارد که باید بپردازید. این هزینه ی بسیار بالای طراحی این بروشور ها را در نظر داشته باشید. آنها میتوانند پیغام های فوری را بلافاصله با کلیک روی یک دکمه ارسال کنند.
مزیت مهم تبلیغات پیامکی را بشناسید
پیامکهای تعاملی حاوی اطلاعاتی هستند که مشتریان شما به آنها احتیاج دارند و باعث میشود که خرید نهایی را انجام دهند. در این پیامها میتوانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حملونقل. اگر مشتری خریدی انجام دهد، ارسال پیام برای زمان تحویل میتواند راهی عالی برای اطلاعرسانی به او باشد. نکتهای که در این باب باید در نظر داشته باشید این است که شما باید متناسب با نوع فعالیت تجاری خود و همچنین به صورت هدفمند اقدام به ارسال پیامک برای مخاطبین کنید. ارسال بیرویه و بدون برنامهریزی پیامهای کوتاه تنها باعث اتلاف وقت و هزینه شما میشود. البته به غیر از این موضوع موارد دیگری نیز وجود دارد که خوب است در هنگام استفاده از این سرویس مدنظر داشته باشید.
بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی در روزهای تعطیل
مطالعه ای که توسط OneReach انجام شد نشان داد که ۸۵ درصد از دانشجویان، تبلیغات پیامکی را به روش های دیگر تبلیغاتی ترجیح میدهند. نرخ های بالا در میان این مخاطبان جوان نشان میدهد که اثربخشی بازاریابی تبلیغات پیامکی به رشد خود ادامه خواهد داد. بازاریابی پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه محسوب می شود. یک روش اطلاع رسانی سریع و یکی از ابزارهای ارتباط موثر و مفید با مشتری می باشد و با توجه به نفوذ پیامک در جامعه اثردهی بالایی دارد.
سامانه پیامک کندو قادر است در یک ساعت، 10 میلیون پیامک ارسال کند. تا سال ۲۰۲۳، کاربران تلفنهای هوشمند به ۴٫۳ میلیارد نفر میرسند! مطمئناً شما نمیخواهید هدف قرار دادن این بخش عظیم از افراد را از دست بدهید. بازاریابان میتوانند تبلیغات از طریق پیامک را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند. محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاهتر میشود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات میتوانید در کوتاهترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید.
- در صورتی میتوانید اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرید که قابل اندازهگیری باشد و بتونید آن را پیگیر کنید و گرنه استفاده از آن تقریباً بیهوده است.
- مانند ایمیل خوش آمدگویی، پس از ثبت نام مشتری برای ایجاد حس اعتماد و وفاداری در مشتری میتوانید، پیام خوشامدگویی را ارسال کنید.
- تیم وب وان اس ام اس درنمایندگی پنل اس ام اسخود می تواند شما را در رسیدن به اهداف تبلیغاتی مدنظرتان یاری کرده وشمامی توانید ضمنخریدپنل اس ام استبلیغاتی از این شرکت، از تمامی خدماتارسال پیامکانبوه تبلیغاتی برخوردار شوید.
- مراقب باشید که با فرستادن پیام های خیلی زود هنگام صبح و یا خیلی دیر هنگام شب، کار خود را خراب نکنید.
- فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد.
باعث افتخار ما مجله خبری ارسال پیامک 24ت که اکنون کاربر حقیقی و حقوقی از سامانه ارسال پیامک پیام رسان استفاده می کنند. ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یکی از بهترین روشهای درآمدزایی و برقراری ارتباط با مؤثر مشتریان در تمامی زمینهها به شمار میآید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یک ابزار بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف است. منظور از پیامک تبلیغاتی که در این متن به آن می پردازیم، پیامک انبوه است که از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال میگردد. اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابی بسیار مؤثرتر و کارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در طی چند سال اخیر داشته است. مرسوم ترین شیوه برای ارسال تبلیغات پیامکی استفاده از سامانه های پیامکی مختلف است؛ استفاده از سامانه های پیامکی سرعت و کیفیت SMS تبلیغاتی را دوچندان می کند.