ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال اس ام اس تبلیغاتی پیامک تبلیغاتی اس ام اس تبلیغاتی فراپیامک | ersalsms24

گاهی شما فضای کافی در SMS خود ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را در آن بگنجانید. شاید شما میزبان یک رویداد هستید و می‌خواهید یک لینک به یک نقشه یا یک ویدئو در مورد رویداد و یا لینکی به وب سایت خود اضافه کنید که در آن جزئیات بیشتری وجود دارد. علاوه بر اطلاع ‌رسانی به مشتریان در مورد معاملات آتی، می‌تواند یک راه عالی برای ارسال reminders برای رویداد های آینده و تعامل با مشتریان با رای دادن و نظرات آن ‌ها باشد.

اصل ترغیب در تبلیغات را در نظر داشته باشید.

مجله خبری ارسال پیامک 24‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند که با سرچ در گوگل می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. این نوع بازاریابی پیامکی، جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری میان مشتریان قدیمی را سبب می شود. طبق آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد و همین امر امکان قرار دادن لینک وب‌سایت‌ها را در پیامک افزایش داده است. در درجه اول باید بدانید که زیاده‌روی در ارسال پیام کوتاه به مخاطبین می‌تواند تأثیر عکس بر کسب و کار شما داشته باشد و قطعاً شما به دنبال ضرر و زیان نیستید!

http://easyemailmarketing.ir

سامانه پیامک کندو قادر است در یک ساعت، 10 میلیون پیامک ارسال کند. تا سال ۲۰۲۳، کاربران تلفن‌های هوشمند به ۴٫۳ میلیارد نفر می‌رسند! مطمئناً شما نمی‌خواهید هدف قرار دادن این بخش عظیم از افراد را از دست بدهید. بازاریابان می‌توانند تبلیغات از طریق پیامک را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند. محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاه‌تر می‌شود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید.

  • شروع و پایان در هر کاری بسیار مهم است توجه به شروع پیام و نحوه نگارش آن را عنوان کردیم اما پایان پیامک نیز مرحله بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید.
  • اما ارسال اس ام اس هم راه و رسم خودش را دارد و قوانین زیادی برای استراتژی بازاریابی پیامکی وجود دارد.
  • سامانه ارسال پیامک بهین پیام با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات ، ارسال پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما میسر نموده است .
  • تلفن های همراه از هر نوعی که باشند می‌توانند این پیام‌ها را دریافت کنند و این ابزار ارتباطی بسیار ساده و آشنا برای همگان است.
  • این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسب‌وکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید.

با وجود نرخ باز کردن 98% تبلیغات پیامکی در مقایسه با نرخ 22% بازاریابی ایمیلی، بازخورد مخاطبان به میزان زیادی به متن پیام شما بستگی دارد. یک متن خوب می‌تواند فرد را عاشق شما کند یا برعکس سریع شما را در دسته بلاک‌شده‌ها قرار دهد. تبلیغات پیامکی هزینه پایینی دارند؛ البته فکر نکنید که چون این روش ارزان قیمت است پس بی نتیجه خواهد بود. پیامک‌های تبلیغاتی با نرخ باز شدن (دیده شدن) 98% چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت یا روشی دیگر را جایگزین آن کرد. در تبلیغات پیامکی شما می‌توانید با مبلغ بسیار کمی، تعداد بسیاری از مشتریان خود را هدف قرار دهید. این موضوع به این معنی است که شما با مبلغ بودجه خود می‌توانید با بیشترین تعداد مخاطب ارتباط داشته باشید.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

در سامانه کندو بسته های مختلف با تعرفه های مختلف طراحی شده است که همگی با پایین ترین قیمت ها نسبت به سایر سامانه های پیامکی در اختیار کاربران قرار می گیرد. احتمالاً تا این جای مقاله مجاب شده باشید که برای یک استراتژی جامع مارکتینگی، پیامک به‌عنوان یک ابزار ثمربخش، زودبازده و مقرون‌به‌صرفه باید در رأس کار قرار گیرد. بازاریابی پیامکی در شیراز مکررا با بازاریابی ایمیلی مقایسه می‌‎شود.

خدمات بازاریابی پیامکی «دیجیتالیست»