زمانی که پیام تبلیغاتیتان را به دست مشتری میرسانید باید یک قانون ساده را برای همیشه در نظر داشته باشید. از او بخواهید کاری انجام دهد. این قانون در دنیای بازاریابی با عنوان فراخوان اقدام به عمل یا همان call to action شناخته میشود. به عنوان مثال میتوانید از او بخواهید سری به سایت تان بزند یا با شماره ای که در اختیارش قرار دادهاید تماس بگیرد.
به کمک کد پستیهایی که در دست دارید هم میتوانید مخاطبان خود را هدف قرار دهید و تبلیغات سفارشی تری ارسال کنید.
در دنیای شلوغ امروزی جلب نظر افراد کار ساده ای نیست. فرض کنید کسب وکاری دارید و میخواهید آن را به مشتریانتان معرفی کنید. در چنین شرایطی میتوانید از روشهای مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. برخی از افراد دست به دامن تبلیغات تلویزیونی میشوند و بعضیها تلاش میکنند روشهایی همچون بنرها و بیلبوردها را امتحان کنند.
همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم این روز ها دوره توجه افراد به شدت کاهش یافته است. خودتان را در نظر بگیرید که مشغلههای بی شماری دارید و باید پروژه های مختلفی را به اتمام برسانید.
اگر می خواهید در کسری از ثانیه پیام تان را به گوش مخاطب برسانید از پیامک انبوه استفاده کنید. در این روش پیام شما به سرعت در صفحه گوشی ظاهر می شود و نظر مخاطب را به سمت خود جلب می نماید.
هزینه هایتان به شدت کاهش پیدا میکند
اگر جزء کسب وکارهای پر مشغله هستید بدون شک زمان زیادی در اختیار ندارید. در این شرایط می توانید از قابلیتی به نام پاسخگویی خودکار استفاده کنید. به کمک این قابلیت می توانید پاسخی از پیش تعیین شده را به مخاطب تان ارسال کنید و در زمان تان صرفه جویی نمایید.
ارسال پیام بر اساس منطقه و موقعیت مخاطب
برخی از کسب و کارها روشهای استفاده از کلمات را به خوبی بلد نیستند. کلمات جان دارند و میتوانند جادو کنند. یادتان باشد این شما هستید که میتوانید با کلمات جادوگری کنید و دل مخاطب را بربایید. از کلمات ترغیب کننده و جذاب در متن پیامک انبوه تان استفاده کنید تا اثرگذاری آن را دو چندان نمایید.
امکاناتی که استفاده از پیام های انبوه در اختیارتان قرار میدهند
قبل از اینکه بخواهیم به بررسی جوانب مختلف پیامک های انبوه بپردازیم باید با مزایای این روش آشنا باشیم و بتوانیم منافع آن را از سایر روشهای تبلیغاتی که در اطرافمان میبینیم تمییز دهیم. با وجود گسترش فناوری و رشد روزافزون آن، تمایل افراد به استفاده از پیامک هنوز کاهش نیافته است.
تا به اینجای کار سعی کردیم موارد مختلفی را درباره اس ام اس های تبلیغاتی مورد بررسی قرار دهیم. اگر فرد کنجکاوی باشید به طور شک سوالات مختلفی به ذهن تان خطور کرده است. یکی از سوالاتی که به صورت مکرر پرسیده می شود این است: چه امکاناتی در پنل پیامک تبلیغاتی وجود دارد؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوال را به دقت بررسی کنید در ادامه با ما همراه باشید.
ارسال پیامک کد فعال سازی
به همین خاطر استفاده از قابلیت گوشیهای هوشمند می تواند فضای رقابتی بینظیری برای کسب وکارها فراهم کند. اجازه دهید مزایایی که ارسال اس ام اس انبوه برای شما در پی خواهد داشت را با هم مرور کنیم.
شما میتوانید پیام های سفارشی سازی شده ارسال کنید
یکی از مشکلاتی که روش های تبلیغاتی مختلف دارند نبود برنامه ریزی برای دسترسی به مخاطب است. زمانی که ارسال پیامک از طریق اینترنت را انتخاب میکنید می توانید پیام تان را برنامه ریزی کنید و آن را در ساعت خاصی ارسال کنید و مخاطب خاصی را هم هدف قرار دهید.
روش ارسال پیامک اینترنتی چگونه است؟
به عنوان مثال میتوانید آن ها را بر اساس شهری که در آن زندگی میکنند طبقه بندی نمایید یا منطقه زندگیشان را هدف قرار دهید. تنها در چنین شرایطی است که قادر بخواهید بود پیام های شخصی سازی شده ای ارسال نمایید. بیشتر سرویس های ارائه دهنده پیامک انبوه این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهند.
مسابقه و نظرسنجی به کمک پیامک
خوب حالا که تا حدودی با مزایای اس ام اس های انبوه آشنا شدیم میتوانیم به سراغ مباحث دیگر برویم و ببینیم چگونه میتوانیم از این روش به نفع خود استفاده کنیم. ارسال پیامک تبلیغاتی سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست ما را انتخاب کنید و یکی از سرویس های ما را را خریداری کنید. بعد از خرید سرویس، یک شماره به شما اختصاص داده میشود که می توانید پیامتان را در بستر اینترنت و از طریق پلتفرم موجود به دست مخاطبان برسانید.
یکی از حقههای تبلیغاتی که می تواند برای کسب وکار شما مفید باشد ایجاد حس اضطرار است. حتماً از خودتان میپرسید حس اضطرار به چه معناست. این حس زمانی در مخاطب ایجاد میشود که شما کمبودی را به او یادآور شوید.
اگر می خواهید هوشمندانه رفتار کنید و ذهن مخاطبانتان را از آنِ خود کنید باید پیام های سفارشی و هدفمند هم برایشان ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت به شما کمک میکند به چنین هدفی دست پیدا کنید.
در گام بعدی باید درک درستی از زمان ارسال پیامک داشته باشید. هر کسب وکاری بسته به حوزه ای که در آن فعالیت میکند مخاطبان خاصی دارد. برخی از مخاطبان در بازه های زمانی صبح فعالیت بیشتری دارند و بعضی ها بازه های زمانی ظهر را برای پیام های روی گوشی شان انتخاب می کنند. این وظیفه شماست که به کمک روش های مختلفی همچون تست A/B زمان مناسب برای ارسال پیامک را پیدا کنید.
چگونه پیامک های تبلیغاتی جذابی برای مخاطبان بنویسیم؟
همه مشتریهای شما از یک گروه نیستند. همه آنها دغدغه ها و نیازهای خاص خود را دارند. برخی از افراد ممکن است علاقهای به متنهای پیچیده نداشته باشند. در این شرایط بهتر است متنی ساده بنویسید و پیامتان را به سادگی به دست او برسانید.
از مشتری بخواهید کاری انجام دهد
زمانی که از سرویسهای ارسال پیامک استفاده میکنید، می توانید به راحتی پیامی که در ذهن دارید را ایجاد کنید و به دست مخاطب برسانید. همین سادگی کار باعث میشود دردسر زیادی برای برقراری ارتباط تحمل نکنید و مسیر پیش رویتان را برای رسیدن به مخاطب هموارتر کنید.
می توانید ارسال پیام را برنامه ریزی کنید
هیچ چیز بدتر از این نیست که مخاطب خود را پیدا کنید، با او ارتباط برقرار نمایید و سپس او را در میانه راه رها کنید. این روزها مخاطبان شما بیشتر از هر زمان دیگری به توجه ویژه نیاز دارند. تحقیقات انجام شده نشان میدهد دوره توجه مخاطبان به دلیل گسترش فناوری های مختلف و پیام های تبلیغاتی که به سویشان ارسال می شود به شدت کاهش یافته است.
اگر تصمیم گرفتهاید ارسال پیامک گروهی و انبوه از طریق اینترنت را امتحان کنید چندین مورد را مدنظر داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید پیامتان را بنویسید درباره مخاطبتان خوب تحقیق کنید. آیا مخاطب خود را میشناسید؟ با علایق و انگیزههایش آشنا هستید؟ می دانید چه نیاز و خواستهای دارد؟ با شناخت مشتری است که قادر خواهید بود ارتباط سازندهتری با او برقرار کنید و پیامتان را برایش بفرستید.
یکی از امکانات مهمی که پیامک های انبوه در اختیارتان قرار میدهند ارسال پیام کد فعالسازی است. فرض کنید کاربری قرار است در سایت یا اپلیکیشن شما ثبت نام کند. همه مراحل ثبت نام به خوبی طی می شود. حالا باید یک پیام فعالسازی برای او ارسال شود تا این فرآیند تکمیل گردد. به کمک پنل پیام رسانی می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.
پاسخگویی خودکار به پیام ها
بعد از اینکه مخاطب خود را شناختید و زمان ارسال پیام را هم پیدا کردید باید به سراغ نوشتن متن پیام بروید. اگر بدانید متن پیام چقدر در موفقیت تبلیغات شما موثر است بدون شک آن را نادیده نمیگیرید. برای اینکه بتوانید پیام موثر و گیرایی بنویسید روش های مختلفی پیش رو دارید. در ادامه سعی می کنیم به طور خلاصه این روش ها را با هم مرور کنیم.
تا جایی که می توانید خلاصه و کوتاه بنویسید
دفعه بعد که خواستید پیام تبلیغاتی تان را بنویسید اسم مخاطب را جلوی پیام بنویسید یا روز تولدش را به او تبریک بگویید و یک هدیه و تخفیف ویژه برایش در نظر بگیرید. مطمئن باشید به کمک این روش می توانید راحت تر از قبل با مشتریان تان ارتباط برقرار کنید و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل نمایید.
دسترسی به مخاطب بسیار ساده است
اگرچه برخی از افراد بر این باورند که ارسال پیامک تبلیغاتی دیگر مفید و کارساز نیست اما آمار و ارقام موجود چیز دیگری را نشان میدهد. در ادامه سعی میکنیم به بررسی این موضوع بپردازیم و ببینیم ارسال پیامک انبوه چگونه میتواند به رشد کسب وکار شما کمک کند و پیام تبلیغاتی تان را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهد.
ارسال اس ام اس یک روش بی نظیر برای تسخیر قلب مشتریان
اگر شما هم دوست دارید تا از ارسال اس ام اس انبوه نتیجه خوبی بگیرید، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.