اگر می خواهید هوشمندانه رفتار کنید و ذهن مخاطبانتان را از آنِ خود کنید باید پیام های سفارشی و هدفمند هم برایشان ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت به شما کمک میکند به چنین هدفی دست پیدا کنید.
زمانی که صحبت از بخشبندی مشتریان به گروههای مختلف به میان می آید، روشهای مختلفی به ذهن خطور میکند. یکی از سادهترین روشهای بخش بندی این است که مشتریانتان را بر اساس موقعیتی که دارند دسته بندی کنید.
به همین خاطر استفاده از قابلیت گوشیهای هوشمند می تواند فضای رقابتی بینظیری برای کسب وکارها فراهم کند. اجازه دهید مزایایی که ارسال اس ام اس انبوه برای شما در پی خواهد داشت را با هم مرور کنیم.
شما میتوانید پیام های سفارشی سازی شده ارسال کنید
اگر شما هم دوست دارید تا از ارسال اس ام اس انبوه نتیجه خوبی بگیرید، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.
به هر طرف که نگاه کنید افرادی را خواهید دید که در حال کار با گوشی هوشمند خود هستند. اگر بتوانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید بدون شک یک سر و گردن از رقیبان خود بالاتر خواهید بود. اینجاست که پای یک روش تبلیغاتی قدیمی به نام ارسال اس ام اس انبوه به میان میآید.
بعد از اینکه مخاطب خود را شناختید و زمان ارسال پیام را هم پیدا کردید باید به سراغ نوشتن متن پیام بروید. اگر بدانید متن پیام چقدر در موفقیت تبلیغات شما موثر است بدون شک آن را نادیده نمیگیرید. برای اینکه بتوانید پیام موثر و گیرایی بنویسید روش های مختلفی پیش رو دارید. در ادامه سعی می کنیم به طور خلاصه این روش ها را با هم مرور کنیم.
تا جایی که می توانید خلاصه و کوتاه بنویسید
تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید نظر مشتری تان را درباره محصول یا خدمت خاصی بدانید؟ از چه روش هایی برای اینکار استفاده کرده اید؟ اگرچه روش های مختلفی برای برگزاری مسابقه و نظرسنجی وجود دارد اما استفاده از اس ام اس های انبوه یکی از بهترین و ساده ترین روشهاست. در این شرایط با کمترین هزینه میتوانید به مخاطب خود دسترسی پیدا کنید، نظرش را بپرسید یا مسابقه ای برگزار کنید.
ارسال پیام بر اساس مشاغل
در گام بعدی باید درک درستی از زمان ارسال پیامک داشته باشید. هر کسب وکاری بسته به حوزه ای که در آن فعالیت میکند مخاطبان خاصی دارد. برخی از مخاطبان در بازه های زمانی صبح فعالیت بیشتری دارند و بعضی ها بازه های زمانی ظهر را برای پیام های روی گوشی شان انتخاب می کنند. این وظیفه شماست که به کمک روش های مختلفی همچون تست A/B زمان مناسب برای ارسال پیامک را پیدا کنید.
چگونه پیامک های تبلیغاتی جذابی برای مخاطبان بنویسیم؟
اگر جزء کسب وکارهای پر مشغله هستید بدون شک زمان زیادی در اختیار ندارید. در این شرایط می توانید از قابلیتی به نام پاسخگویی خودکار استفاده کنید. به کمک این قابلیت می توانید پاسخی از پیش تعیین شده را به مخاطب تان ارسال کنید و در زمان تان صرفه جویی نمایید.
ارسال پیام بر اساس منطقه و موقعیت مخاطب
امتیاز به این مطلب
به عنوان مثال میتوانید آن ها را بر اساس شهری که در آن زندگی میکنند طبقه بندی نمایید یا منطقه زندگیشان را هدف قرار دهید. تنها در چنین شرایطی است که قادر بخواهید بود پیام های شخصی سازی شده ای ارسال نمایید. بیشتر سرویس های ارائه دهنده پیامک انبوه این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهند.
مسابقه و نظرسنجی به کمک پیامک
برخی از کسب و کارها روشهای استفاده از کلمات را به خوبی بلد نیستند. کلمات جان دارند و میتوانند جادو کنند. یادتان باشد این شما هستید که میتوانید با کلمات جادوگری کنید و دل مخاطب را بربایید. از کلمات ترغیب کننده و جذاب در متن پیامک انبوه تان استفاده کنید تا اثرگذاری آن را دو چندان نمایید.
امکاناتی که استفاده از پیام های انبوه در اختیارتان قرار میدهند
به عنوان مثال سعی کنید یک تاریخ خاصی را در نظر بگیرید و به او بگویید بعد از اتمام این تاریخ دیگر محصول تان را با تخفیف فوق العاده ارائه نخواهید کرد. حالا مخاطب کمبود زمان را در خود احساس میکند و با شوق بیشتری به سمت شما میآید.
متن پیام تان را ساده بنویسید