اما همچنان استفاده از سامانه پیامکیدر تلفن همراه که نیاز به شبکه اینترنت نداشته و ساده ترین دستگاه های تلفن همراه از این سرویس برخوردارند، یک گزینه ایده ال برای سرمایه گذاری تبلیغاتی به حساب می آید. برای آنکه بتوانید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید ، نیاز به یک پنل اس ام اس دارید . سامانه ارسال پیامک بهین پیام با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات ، ارسال پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما میسر نموده است .
تخفیف یک نکته ی جذب کننده است برای مشتری هایی که پیامک را دریافت می کنند. زمان ارسال این پیامک ها بسیار مهم است و باید بدانید در چه زمانی این پیامک ها بیشترین بازدهی را دارند. مراقب باشید که با فرستادن پیام های خیلی زود هنگام صبح و یا خیلی دیر هنگام شب، کار خود را خراب نکنید. اگر شما یک رویداد افتتاح فروشگاه را در شب جمعه دارید، پیغام را جمعه بعد از ظهر بفرستید.
جملات مخصوص پیام های تبلیغاتی
شاید بگویید می توان از مجله خبری ارسال پیامک 24 در این جهت استفاده کرد اما بدانید که آمار نشان می دهد بازاریابی ایمیلی به دلیل نرخ پایین بازشدن در مقایسه با پیامک ها میزان موفقیت کمتری دارد. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این دو استراتژی (پیامک و ایمیل) به صورت موازی در کنارهم بالاترین بازدهی را دارد. شما می توانید از پیامک برای ارسال یک اعلان برای چک کردن ایمیل که حاوی یک پیام تبلیغاتی و طولانی است، استفاده کنید.
خدمات پیام کوتاه میتواند پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده میکند، برساند. فرض کنید مشتریان کافه پس از امتحان کردن منوی شما علاقمند هستند تا از نمایشگاه یا همایشهای آتی که در محیط کافه برگزار میکنید مطلع شوند. در این صورت شما به عنوان مدیر چنین کافهای میتوانید کلیه برنامههای آتی و اضافه شدن آیتم جدید به منو یا حتی تخفیفات به مناسبتهای خاص را به آنها اطلاعرسانی کنید. از آنجایی که آمار گیرندگان پیامها در این روش به خوبی در دسترس است، میتوان بازدهی تبلیغات را بهتر پیشبینی کرد. ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به صورت برنامهریزیشده باعث جلب مشارکت و وفاداری میشود. مشتریان نمیخواهند مطالب عمومی و غیرمرتبط را بخوانند، پس پیامها را به آفرها و تبلیغات ویژه محدود کنید، بهعلاوه پیامک خوشآمدگویی و تبریک تولد.
پیام رسان فراتر از یک سامانه پیامکی!
این action می تواند اقدام به خرید، ثبت نام یا اشتراک گذاری پیام شما باشد. این فراخوان در واقع عنصر اصلی در پیام شماست که می تواند تکمیل کننده تعامل با مخاطب باشد. نکاتی که به هنگام نوشتن پیامک تبلیغات باید به آن توجه داشته باشید.
- صفحه های فرود( لندینگ پیج) را با دقت بررسی کنید، این صفحات باید کاملا کاربرپسند باشند تا از خروج و ریزش کاربران از سایت تا حد ممکن جلوگیری کند.
- وب وان اس ام اس این برآورد هزینه را در قالب تعرفه پیامکارسالی با توجه به هزینه ارسال اس ام اس و همچنبن مبلغی که شارژ می کنید و نیز تعرفه خطوط اپراتور های مختلف وب وان برای کاربران به شما ارائه داده است.
- خدمات پیام کوتاه میتواند پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده میکند، برساند.
- تصور کنید یک دندانپزشک می خواهد برای مطب خود از تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه استفاده کند.
- همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت .