تخفیف یک نکته ی جذب کننده است برای مشتری هایی که پیامک را دریافت می کنند. زمان ارسال این پیامک ها بسیار مهم است و باید بدانید در چه زمانی این پیامک ها بیشترین بازدهی را دارند. مراقب باشید که با فرستادن پیام های خیلی زود هنگام صبح و یا خیلی دیر هنگام شب، کار خود را خراب نکنید. اگر شما یک رویداد افتتاح فروشگاه را در شب جمعه دارید، پیغام را جمعه بعد از ظهر بفرستید.
اما همچنان استفاده از سامانه پیامکیدر تلفن همراه که نیاز به شبکه اینترنت نداشته و ساده ترین دستگاه های تلفن همراه از این سرویس برخوردارند، یک گزینه ایده ال برای سرمایه گذاری تبلیغاتی به حساب می آید. برای آنکه بتوانید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید ، نیاز به یک پنل اس ام اس دارید . سامانه ارسال پیامک بهین پیام با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات ، ارسال پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما میسر نموده است .
بدون هزینه خرید پنل فقط شارژ بخرید و تبلیغات انبوه ارسال کنید
کسبوکارها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و از بهترین راههای جذب مخاطب و مشتری حضور در رتبههای بالای نتایج… در هر پیامک نام برند تجاری خود را حتماً قرار دهید تا مشتریان شما را بشناسد. دوستان، هیچ کاربری مایل نیست که وقت خود را صرف خواندن پیامهای طولانی کند و همانطور که از نام این پیامها مشخص است باید در کوتاهترین تعداد کلمات و در عین حال با بیان شفاف، موضوع اطلاعرسانی انجام پذیرد. بهتر است بدانید بهترین راه حل این است که شما در پیامهای خود مشتری را با نام کوچک خطاب کنید تا حس نزدیکتری با برند شما داشته باشند. سعی کنید در اتفاقات خاص برای مشتریان خود پیامی را ارسال نمایید.
ارتباط مستقیم با مخاطب
آیا شما به عنوان یک مجله خبری ارسال پیامک 24بر دوست دارید که در ساعت ۲ بامداد پیام کوتاه از یک فروشگاه دریافت کنید؟! زمان ارسال پیامک باید به گونهای انتخاب شود که کاربر آماده دریافت آن باشد. پنل پیامکی که بهترین ابزار برای تبلیغات پیامکی محسوب میشود گزارشهایی را در اختیار شما قرار میدهد که با بررسی آنها میتوانید بهترین زمان ارسال اس ام اس را پیدا کنید.
- شاید شما میزبان یک رویداد هستید و میخواهید یک لینک به یک نقشه یا یک ویدئو در مورد رویداد و یا لینکی به وب سایت خود اضافه کنید که در آن جزئیات بیشتری وجود دارد.
- دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوعهای بسیار مهمی است که صاحب هر کسبوکاری باید بداند؛ زیرا نمیتوان تمام…
- ارسال چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند.
- اما با توجه به غیرقانونی بودن این روش ارسال، شماره های ارسال کننده پس از مدتی توسط اپراتور شناسایی و غیرفعال می شوند.
- این کار اگرچه در ظاهر موجب کاهش تعداد مخاطبان شما میشوند، اما در حقیقت از ایجاد یک موج اعتراضی در فضای حقیقی و مجازی علیه شما جلوگیری میکند.
شاید بگویید می توان از ایمیل در این جهت استفاده کرد اما بدانید که آمار نشان می دهد بازاریابی ایمیلی به دلیل نرخ پایین بازشدن در مقایسه با پیامک ها میزان موفقیت کمتری دارد. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این دو استراتژی (پیامک و ایمیل) به صورت موازی در کنارهم بالاترین بازدهی را دارد. شما می توانید از پیامک برای ارسال یک اعلان برای چک کردن ایمیل که حاوی یک پیام تبلیغاتی و طولانی است، استفاده کنید.
دستیار شبکههای اجتماعی