
بروزرسانی: 02 تیر 1404
نمونه متن ها و ایده های خلاقانه برای ارتباط اولیه با مشتریان
چه عاملی می تواند یک مشتری جدید را به یک مشتری وفادار تبدیل کند؟ پاسخ این سوال، بسیار ساده تر از تمام استراتژی های پیچیده ای ست که در ذهن دارید. ارسال یک پیامک خوش آمدگویی شخصی سازی شده، فرصتی طلایی برای ایجاد یک رابطه اولیه مثبت و ماندگار میان مشتریان و کسب \u200eوکار شما را فراهم می کند. در این مقاله به بررسی اهمیت ارسال این دست پیامک ها، نمونه متن پیامک خوش آمدگویی، ارسال از طریق پنل پیامکی و نکات نوشتن یک اس ام اس جذاب و تاثیرگذار می پردازیم.
اهمیت پیامک خوش آمدگویی به مشتریان
کیفیت اولین ارتباطی که با مشتریان خود ایجاد می کنید، می تواند مشتری را از خرید مجدد منصرف کند یا او را آن قدر مجذوب کسب وکار شما کند که سراغ رقبای شما نرود و به کسب وکارتان وفادار باشد. این مسئله، می تواند اصلی ترین عاملی باشد که شما را متقاعد به ارسال اس ام اس خوش آمدگویی می کند. سایر دلایلی که باعث افزایش اهمیت فرستادن پیامک برای مشتریان جدید می شوند عبارت اند از:
- جلب توجه مشتریان جدید
- افزایش احساس ارزشمندی مشتریان
- افزایش وفاداری مشتری
- افزایش اعتماد مشتریان به کسب وکار
- افزایش نرخ تبدیل با ارائه پیشنهادات ویژه، کدهای تخفیف یا لینک هایی به محصولات و خدمات جدید و ترغیب مشتریان به خرید
نکات مهم برای نوشتن پیامک خوش آمدگویی
ممکن است برای بازاریابی پیامکی برند خود برنامه ریزی کنید، پنل ارسال پیامک انبوه را خریداری کنید و حتی اس ام اس های مختلف از جمله پیامک خوش آمدگویی برای مشتریان جدید را ارسال کنید، اما نتیجه دلخواه شما حاصل نشود. یکی از مهم ترین مواردی که در بازدهی پیامک های ارسالی موثرند، متن پیام ها هستند؛ بنابراین بهتر است اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی را جدی بگیرید. برخی از نکاتی که به شما کمک می کنند تا پیام موثرتری بنویسید به شرح زیر هستند:
- شخصی سازی و استفاده از نام مشتریان در ابتدای پیام را فراموش نکنید تا صمیمیت بیشتری ایجاد کنید.
- جملات خود را کوتاه، واضح و با زبان ساده و روزمره بنویسید.
- با ارائه یک کد تخفیف یا پیشنهاد ویژه برای خرید اول (یا خرید بعدی)، مشتری را به انجام خرید ترغیب کنید.
- از مشتریان دعوت کنید تا در باشگاه مشتریان یا خبرنامه پیامکی عضو شوند و صفحات برند در فضای مجازی را دنبال کنند.
- لحن پیام را صمیمانه انتخاب کنید.
- اهمیت ارسال پیامک در زمان مناسب را فراموش نکنید.
نمونه های پیامک خوش آمدگویی
به نمونه متن های اس ام اس های زیر به عنوان ایده های پیامک خوش آمدگویی توجه کنید:
پیامک خوش آمدگویی ساده
خوش آمدگویی با ارسال کد ورود به سایت
خوش آمدگویی همراه با ارائه فرصت ویژه
پیامک خوش آمدگویی با کد تخفیف
پیامک خوش آمدگویی برای عضویت در خبرنامه


پیامک خوش آمدگویی بعد از خرید
خوش آمدگویی با نظرسنجی از خدمات
خوش آمدگویی هنگام ورود به شهر
استفاده از وب سرویس پیامکی در ارسال پیامک خوش آمدگویی
یکی از روش های ارسال پیامک خوش آمدگویی به صورت خودکار برای مشتریان و کاربران سایت های مختلف، استفاده از وب سرویس پیامکی است. وب سرویس با ایجاد امکان ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات یا افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند و ارسال پیامک پترن به شما کمک می کند تا اس ام اس های خدماتی و اطلاع رسانی کسب وکار خود، مانند پیامک های خوشامدگویی را برای همه کاربران ارسال کنید.
مزایای استفاده از وب سرویس پیامکی
برخی از مهم ترین مزایایی که به کارگیری وب سرویس ارسال پیامک در اختیار شما قرار می دهد عبارت اند از:
- امکان تعریف یک پترن یا الگو برای ارسال پیامک ها
- دسترسی به بلک لیست مخابرات
- ارسال پیامک ها به صورت خودکار
- زمان بندی اس ام اس ها، حتی به صورت تدریجی و ارسال پیامک های یادآور
- ارسال پیامک OTP، کد تایید و رمز یکبار مصرف برای ورود به سایت
- امکان اطلاع رسانی وضعیت سفارش ها به مشتریان و مدیر سایت
- ایجاد تعامل دو طرفه میان کاربران و کسب وکار
- ارسال پیام صوتی
- امکان ایجاد دفترچه تلفن دقیق
- ارائه گزارش های مختلف، حتی گزارش بررسی وضعیت لینک های ارسال شده در متن پیامک با استفاده از قابلیت لینک ترکر
و…
معرفی افزونه های پیامکی برای ارسال پیامک خوش آمدگویی
برای ارسال اس ام اس خوش آمدگویی به صورت خودکار و از طریق اتصال وب سرویس پیامکی به وب سایت خود، می توانید افزونه های ارسال پیامک مختلفی را خریداری و در وب سایت خود نصب کنید. برخی از این افزونه ها عبارت اند از:
تمام این پلاگین ها به عنوان افزونه ورود با شماره موبایل در وب سایت شناخته می شوند و قابلیت سفارشی سازی متن ها و ارسال پیامک با استفاده از پترن یا الگو باعث می شوند تا برای ارسال پیامک خوش آمدگویی نیز مناسب باشند.
ارسال پیامک های گوناگون مثل پیامک مناسبتی، پیامک موجود شدن محصول، اس ام اس های مختلف اطلاع رسانی، پیامک کد تخفیف و یا پیام بازگرداندن مشتری به سبد خرید رها شده و یادآوری پرداخت در سیستم های فروشگاهی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با استفاده از افزونه های پیامکی انجام می شوند.
استفاده از سیستم های خودکار پیامک
پنل پیامکی به شما کمک می کند تا تمام اس ام اس های مورد نیاز کسب وکارتان، از جمله پیامک خوش آمدگویی را به صورت خودکار برای مشتریان برند خود ارسال کنید تا خطاهای انسانی احتمالی باعث نشوند که حتی یک مشتری را هم از دست بدهید! با زمان بندی پیامک ها، تعریف الگو برای انواع اس ام اس در وب سرویس و استفاده از قابلیت های مختلف پنل اس ام اس و همچنین نصب افزونه های پیامکی در وب سایت وردپرسی خود، می توانید از ارسال اتوماتیک پیامک ها بهره مند شوید.
استفاده از پیامک LBS برای ارسال اس ام اس خوش آمدگویی
پیامک LBS یا پیامک زنده، از انواع اس ام اس های خودکار است که بر اساس مکان فعلی اشخاص برای آن ها ارسال می شود. در واقع با استفاده از این سرویس به محض ورود افراد به محدوده مورد نظر شما، پیامک خوش آمدگویی برای آن ها ارسال خواهد شد. می توان از این سرویس در محدوده ورودی شهرها (ترمینال ها، فرودگاه ها، جاده های ورودی شهر و...) استفاده کنید و ضمن خوش آمدگویی به افراد، پیشنهادات متناسب با کسب وکار خود را برای آن ها ارسال کنید.


به دو نمونه پیامک زنده خوش آمدگویی به شهر مشهد توجه کنید:
نتیجه گیری
با ارسال پیامک خوش آمدگویی به مشتریان جدید، می توانید با ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان، افزایش اعتماد آن ها به کسب وکارتان و ترغیب آن ها به خرید، شاهد افزایش فروش و وفاداری مشتریان در کسب وکار خود باشید. در صورتی که مایل به اطلاع از تعرفه پنل پیامکی، خرید آن و ارسال اس ام اس های خودکار به این روش هستید، می توانید سوالات و دیدگاه های خود را برای ما کامنت بگذارید یا از طریق تماس با شماره 02163404 داخلی 1 از کارشناسان ملی پیامک مشاوره بگیرید.