
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | ersalsms24
همانطور که از اسمش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید. پنلی که از طریق شرکت های زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را می دهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . یک SMS تبلیغاتی می تواند یک یا دو هدف از اهداف فوق را دنبال کند.
ورود محصولات جدید
بسیاری از مشتریان علاقمند به داشتن یک عکس یا هدیه از شرکت شما هستند. درخواست از آن ها با متن برای ورود به این رقابت به افزایش تعامل مشتریان کمک می کند. علاوه بر این، برند ها می توانند برای ارسال فوری، پیشنهاد ها مرتبط با فروش از قبیل کوپن، تخفیف و یا حتی پیام های روز تولد استفاده کنند. استفاده از این ارتباط مستقیم می تواند باعث ایجاد روابط پایدار بین برند ها و مصرف کنندگان آن ها شود. انجام این فرایند در هر مکانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد حتی با یک گوشی هوشمند نیز امکان پذیر می باشد و البته هر زمانی که برای تبلیغ خود مناسب دیدید می توانید آن را ارسال نمایید.
پیامک تبلیغاتی | ارسال پیامک تبلیغاتی | اس ام اس تبلیغاتی
برای مجله خبری ارسال پیامک 24تفاده صحیح ازاین تکنولوژِی و به کارگرفتن اثربخش آن درعرصه فعالیتهای بازاریابی، شما باید علاوه بر جامعه هدف مناسب، به نکاتی از قبیل شیوه نوشتار متن پیامک خود و همچنین زمان ارسال آن توجه داشته باشید. در این نوع تبلیغات، شما علاوه بر اینکه می توانید افرادی که پیامک را دریافت می کنند و نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین کنید، قادر به ردیابی لینک هایی هستید که افراد روی آن کلیک می کنند. این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسب وکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید. هرکسی که از کسب وکار شما یک پیامک تبلیغاتی دریافت می کند، باید رضایت کامل داشته باشد. مثلاً خودش در خبرنامه ثبت نام کرده و شماره خود را در اختیارتان قرار داده باشد. پس از دریافت مجوز، می توانید تبلیغات خود را برایشان ارسال کنید.
http://easyemailmarketing.irبرای تجزیه و تحلیل پایگاه مشتری خود می توانید از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. به سابقه خرید، جمعیت شناسی و علایق آن ها توجه کنید تا بتوانید پیام مناسب را ارسال کنید. توجه فرمائيد که پیام شما تبلیغاتی است؛ در نتیجه باید اصول زیبانویسی در تبلیغات را بدانید و پیامی را برای مخاطبین ارسال کنید که درون مایه تبلیغاتی با هدف ترغیب داشته باشد.
پنل اس ام اس پیام رسان چه امکاناتی دارد ؟
یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد. در زیر چندنمونه از پیامک های تبلیغاتی که برای خود من هم جذاب بودند را برایتان آورده ام. همانطور که گفتیم پیام های متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان می رسد و خوانده می شود. بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین زمانِ تحویل پیامک به تلفن های همراه کمتر از 10 ثانیه است. از طرف دیگر بیشتر افراد گوشی هایشان در دسترس است و مرتب آن را چک می کنند.
- توجه به زمان ارسال، نحوه ی شروع پیامک، پایان بندی، تعداد کارکتر موجود در پیامک، ایموجی های به کار رفته و محتوای آن و….
- اکنون 380 میلیون کاربر تلفن همراه از مسدود کردن تبلیغات استفاده می کنند که دسترسی به تبلیغات موبایل را محدود می کند.
- با این حال ما قصد داریم در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با آسان ترین روش های ممکن برای قطع کردن پیامک های تبلیغاتی آشنا سازیم.
- در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می سازد.
- بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات استفاده می شود پنل اس ام اسیک ابزار ارتباطی مستقیم ایده آل برای ارتباط شما با مشتریانتان است.
نویسنده: تیم تحریریه پیام پیامکی