البته توجه داشته باشید، اگر از ایمیل برای ثبت نام در سایتتان استفاده نمی کنید و قصد دارید شماره تماس مخاطبان خود را داشته باشید، بهتر است از افزونه دیجیتس بهره ببرید. این افزونه برای ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره به سایت وردپرس شما اضافه می شود. افزونه دیجیتس امکان دسترسی به همه کاربرانی که با شماره موبایل در سایتتان ثبت نام کرده اند را برای شما فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید پیام های موردنظرتان را برای کاربران از طریق اس ام اس ارسال کنید.
طبق آمار ایرانی ها حدود ۴ ساعت در شبانه روز را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند. بدین ترتیب ذکر نام تجاری کسب وکار از تلویزیون، نقش مهمی برای افزایش آگاهی برند دارد و هم چنین مشتریان را در قیف بازاریابی درگیر می کند. تاثیر تبلیغات تلویزیونی را به راحتی می توان در قیف فروش در بازاریابی مشاهده کرد. هدف از تبلیغات تلویزیونی بالا بردن فروش، مطرح کردن برند و به طورکلی، ارتباط با مخاطب از طریق حواس بینایی و شنوایی است.
تبلیغات تلویزیونی به صورت مستقیم روی فروش یک محصول موثر است. البته این تأثیر بر اساس نوع تبلیغ و مخاطب آن ممکن است کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. هم چنین بر اساس نوع تبلیغ ممکن است نتیجه گرفتن از آن به مدت زمان کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشد. معمولا تبلیغات تلویزیون، حدودا 60 ثانیه طول می کشد؛ با یک طراحی حرفه ای و استراتژی هدفمند می توان این 60 ثانیه را به تاثیرگذار ترین تبلیغ در فروش تبدیل کرد.
اگر می خواهید در مورد «لید» در بازاریابی اطلاعات کاملی کسب کنید، ما در یک مقاله از فراز اس ام اس، به طورکامل به سوال «لید چیست» پاسخ داده ایم. با مطالعه این مطلب قطعا می توانید روش های خوبی برای برای موفقیت بیشتر در کسب وکارتان به کار گیرید.
تصور کنید که شما صاحب کسب وکاری هستید و خدمات باکیفیت و محصولات فوق العاده ای به بازار عرضه می کنید؛ ولی کسی با محصولات و خدمات شما آشنایی ندارد و میزان فروش شما پایین است. یکی از بهترین روش های افزایش فروش، تبلیغات است؛ اما نه هر تبلیغاتی! ابزارهای تبلیغاتی اعم از پیامک تبلیغاتی، تبلیغات در فضای مجازی و سایر روش ها، هر کدام قسمتی از اهداف کسب وکار را میسر می کنند و در نهایت بر افزایش فروش محصولات تاثیرگذار هستند. در این مقاله 5 روش تبلیغات موثر در فروش را معرفی کرده ایم که با آشنایی آن ها و استفاده درست از هر کدام می توانید تحولی عظیم در گزارشات فروش خود ایجاد کنید.
اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی است که در آن از اینفلوئنسرها برای تبلیغ کالا، خدمات و برند استفاده می شود. بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای فضای مجازی به سرعت در حال رشد است؛ زیرا در میزان موفقیت کسب وکارها تاثیر چشمگیری دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها اجازه می دهد تا به گونه ای تبلیغ کنند که بسیار واقعی تر از تبلیغات سنتی است. در این روش به جای فروش مستقیم به مصرف کنندگان، مخاطبان با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار می کنند و از این طریق احتمال فروش بیشتر نیز افزایش پیدا می کند.
ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان کسب وکار، یکی از روش های تاثیرگذار بر افزایش فروش است. اگر به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند از سامانه پیامک برای تبلیغاتتان استفاده کنید، قطعا به نتایج فوق العاده ای در کسب وکار خود می رسید. با تبلیغات پیامکی در مدت زمان کوتاه و هزینه ای مقرون به صرفه، می توانید مشتریان وفاداری جذب کرده و بدین ترتیب فروشتان را افزایش دهید.
یکی از روش های تبلیغات موثر در فروش، ایمیل مارکتینگ است. از مزایای اصلی ایمیل مارکتینگ می توان به در دسترس بودن این روش برای اغلب کسب وکارها اشاره کرد. برای تبلیغات از طریق ایمیل می توانید محتوای کاربردی، تخفیف ها و پیشنهادات جذاب و متفاوت کسب کارتان را به مشتریان ارسال کنید. بررسی ها نشان داده است که حدود 13/8 درصد از افرادی که ایمیل دریافت می کنند، انگیزه بیشتری برای خرید در مقایسه با کسانی دارند که ایمیل دریافت نمی کنند.
استفاده از سامانه پیامکی برای کسب وکارهای مختلف قابل استفاده بوده و کاربردهای متعددی برای هر زمینه شغلی دارد. برای اینکه بتوانید از طریق پیامک، مشتریان بیشتری جذب کنید، باید پیشنهادات وسوسه انگیز مانند تخفیف، تست رایگان و امکان استفاده از سرویس های هزینه ای به صورت رایگان را برایشان بفرستید.