آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایر | ersalsms24
انتشار: مرداد 27، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایر | ersalsms24

از حاشیه رفتن در متن پیامک خودداری کنید چون با توجه به محدودیت کارکتر در ارسال پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغات باید به صورت مستقیم و صریحا مطلب خود را منتقل نمایید. باید بدانید، زمانی که پیامک شما به دست بازار هدف کسب وکار شما می رسد تنها 50 کارکتر اول آن به صورت نوتیفکیشن به روی تلفن همراه مخاطبات قابل مشاهده است. آن زمان است که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم می گیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوه ی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت.

http://easyemailmarketing.ir

این سایت در زمینه آموزش بازاریابی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. برنامه های وفاداری یک استراتژی است که بعضی کسب وکارها برای تبدیل خریداران به مشتریان همیشگی از آن استفاده می کنند، زیرا جذب یک مشتری جدید حدود 5 برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود هزینه می برد. برای رسیدن به این هدف سعی کنید یک برنامه کمپین منظم داشته باشید. اگر اصول مربوط به بازاریابی پیامکی را درست درک کنید، یک قدم به موفقیت نزدیک تر شده اید.

متن آماده برای پیامک های تبلیغاتی

گزینه اول برای شما سرویسهایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهد، این همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم می شود. با دانستن مزایای مهمی که بازاریابی پیامکی دارد می توان به تاثیر بازاریابی پیامکی در کسب و کارها پی برد. نسخه کامل تمام امکانات نسخه استاندارد را دارد و باتوجه به اینکه تعرفه پیامک پایین تری دارد مناسب برای کاربرانی است که در طولانی مدت از سامانه برای تبلیغات انبوه استفاده می کنند.

  • البته لازم به یاد آوریست که اپراتو های همراه این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده که در عین حالی که پیام کوتاه تبلیغاتی را مسدود کرده اما همچنان بتوانید از پیامک های اطلاع رسانی (خدماتی) استفاده کنند.
  • مردم اغلب سرشان شلوغ است و ممکن است ثبت نام در کمپین مپیامکی شما را به خاطر نیاورند.
  • اگر از سیم کارتی پیامک تبلیغات مزاحم گرفتید، حتماً با شماره 195 تماس بگیرید و این شماره را گزارش کنید.
  • فرقی نمیکند پیام تخفیف، تبریک و یا پیامک یادآور ارسال میکنید، این اصل در تمام آن ها باید رعایت شود.
  • اما به صورت میانگین شما می بایست زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.
  • سلام..خسته نباشید..من میخواستم برای همه مخاطبم شماره جدیدم ارسال بشه از طریق پیامک..آیا امکانش هست..ممنون میشم راهنماییم کنید.

پیام کوتاه های خدماتی قابلیت ارسال به بلک لیست (مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را دارند اما پیام کوتاه های تبلیغاتی این قابلیت را ندارند. با استفاده از برنامه همراه من می توانید بر تمامی فعالیت های سیم کارتتان نظارت داشته باشید. برای غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول، برنامه همراه من را از طریق وب سایت رسمی همراه اول قابل دانلود است. با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک فراپیامک

پس برای اینکه بتوانید مجله خبری ارسال پیامک 24 انبوه بفرستید باید ابتدا به فکرخرید پنل اس ام اسباشید. ما در آموزشگاه بازاریابی پیامکی پیام رسان بیش از 4 ساعت ( 15 ویدیو ) آموزش انواع ارسال پیامک تبلیغاتی آماده کرده ایم . این ویدیو ها کاملا رایگان است و به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان از هر روش ارسال پیامک تبلغاتی که نیاز دارید استفاده کنید . همچنین ارسال پیامک بر اساس کد پستی در کنار ارسال به BTS ایرانسل (دکل آنتن ایرانسل ) در سامانه پیامکی پیام رسان فعال است . یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و ان ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید .

چطور هنگامی که پیام کوتاه ارسال می شود نوع تبلیغاتی و خدماتی آن مشخص می شود؟